della_79
Asioista perillä oleva
joo, näin se valitettavasti menee joissakin työterveyshuolloissa ja että potilaan asiat ei ole oikeastaan kenenkään hanskassa, vaan sitä mennään usean eri lääkärin luo ja aloitetaan aina alusta tai sitten ei pääse lääkäriin ollenkaan. on mulla tosta työterveyshuollosta hyväkin kokemus viime syksyltä, kun kyynärnivel pamahti ja kipeytyi, ja pääsin kaikenlaisiin tutkimuksiin ja sain lähetteen ortopedillekin. nyt tietysti toivoisi, että saisi yhtä hyvää palvelua, mutta en tiedä, miksi asia ei hoidu.
toivon itsekin, että jaksaisin ja pystyisin olemaan töissä loppuun asti niinkuin tyttöä odottaessa, mutta jokainen raskaus on erilainen eikä voi tietää viikonkaan päähän, missä kunnossa on. mulla olisi itsellä ekaan viikon kesälomapätkään vielä 2,5 viikkoa ja sitten siitä vielä kaksi viikkoa seuraavaan vuosilomaan, jolta en sitten enää palaakaan. toivon tosiaan, etten tule tarvitsemaan lääkäriä tässä välissä, kun se tuntuu olevan niin vaikeaa, mutta varmaankin ensisijaisesti käännyn terveysaseman puoleen, jos jotakin tarvitsen.
toivon itsekin, että jaksaisin ja pystyisin olemaan töissä loppuun asti niinkuin tyttöä odottaessa, mutta jokainen raskaus on erilainen eikä voi tietää viikonkaan päähän, missä kunnossa on. mulla olisi itsellä ekaan viikon kesälomapätkään vielä 2,5 viikkoa ja sitten siitä vielä kaksi viikkoa seuraavaan vuosilomaan, jolta en sitten enää palaakaan. toivon tosiaan, etten tule tarvitsemaan lääkäriä tässä välissä, kun se tuntuu olevan niin vaikeaa, mutta varmaankin ensisijaisesti käännyn terveysaseman puoleen, jos jotakin tarvitsen.