Mä en saanut lisäverta, kun hemppa oli ennen sektiota 138. Ilmeisesti verihukkaan liittyy veritulpan riski.
Ei tuo onmeksi iso vaiva ole. On vaan ihan uusi juttu mulle, kun aikaisemmin ei ole tarvinnut.
Lääkäri muuten totesi, että on todella hyvä kohtulihas. Hyvin napakka. Vaikka on kolme sektiota tehty, niin ei minkäänlaista estettä uusille sektioille, jos vauvakuume vielä iskee.
Hyvä tietää ja oli kiva kuulla, vaikka meidän lapsiluku on täynnä. (Näin olen sanonut tosin jo kolme kertaa )
Aivan ihana henkilökunta leikkurissa ja heräämössä! Sattui tuttu kätilö, ja anestesiahoitaja oli mun huonekaveri synnärillä, kun sain mein nuoremman tytön.
Tosi hyvä mieli jäi kaikesta
Vitsiä heitettiin ja vetoa lyötiin vauvan mitoista. Sain vauvan rinnan päälle kun olivat hänet pikaisesti tarkastaneet ja heräämössä sain imettää.
Tyttö imee niiiiiin hyvin! Ihanaa. Kaikista kauheinta on jos vauva ei suostu tissiä imemään ollenkaan. Siinä ei paljon auta vaikka maitoa tulisi ovista ja ikkunoista. Tämä jaksaa pienestä koosta huolimatta imeä vaikka 2 tuntia ja otekin on hyvä! Sen takia lisämaito ei huolestuta, kun hän silti viihtyy rinnalla niinhyvin, eikä lisämaito vähennä imetyskertoja, kun vauva on tissillä ihan koko ajan. Kainalossa nukkuu ja oli imu päällä koko yön. Kunhan maito nousee, niin ei lisämaitoja enää tarvita. Niin tehokkaasti hoitaa neiti homman. Häntä ei haittaa yhtään, vaikka rinnasta ei juuri mitään tule. Ja
Sillähän se maito nousee ja sitä riittää, kun vauva saa imeä niin usein kun haluaa, eikä korvaa tarvetta tutilla. Ja mikä parasta vauva tekee sen ilman kommervenkkejä ja raivareita