Sairaalakassi

Mun piti kanssa pakata eilen valmiiksi sairaalakassi ja vauvan tamineet, kun ei tiennyt, jäänkö kääntöyrityksen jälkeen jo synnyttämään [:D]. Vauvalle tosin oon taas vaihtanut vaatetusta kertaalleen. Nyt hänellä on siis body, sukkikset ja päälihousut, varmuudeksi villapuku ja päälle ohut fleesepuku. Kypärämyssy ja pipo. Autoon otan myös turvakaukaulon päälle fleesehuovan. Jätin suosiolla tuon toppapuvun pois, koska meillä automatkaa tunnin verran sairaalaan ja autossa on webasto, joten auto on lämmin kun lähdetään sairaalasta.

Tuolla sairaalassa ku kolmatta päivää oli, niin huomas et on ihan turhaa kamaa matkassa. Miettiny muka valmiiksi, että omissa alusvaatteissa ja pyjamahousuissa mukavampi olla, mutta sairaalan mekossa ja niissä ihanissa verkkopöksyissäpä siellä kuiten olin [:D] Ainaki tuollee ku ei vielä ollu synnyttäny. Se kolttu paljo kätevämpi ku jatkuvasti piti olla käyrässä ja sitte ku alko vuotaan verta sen käynnistys tabletin laiton jälkeen niin paljo paremmin mahtu se lattiamopin kokoinen rätti paikoilleen [:D] Mehua saa sairaalasta ja evästä tulee sairaalassa niin useesti ettei ehdi nälkä tulla. Ainoat omat mitä tartti oli tissiliivit ja omat reiskat. Ja tietty illalla ku halutti makeeta niin karkit [:)]

Carina, mulle kävi samalla tavalla silloin esikoisesta. Olin varautunut kaikella mahdollisella asusteella ja loppupeleissä laahustin sairaalassa koko viikon niissä ihanissa sairaalatamineissa [:D]. Toki taas pakkasin mukaan omat vaatteet ja pyhästi päätin, että taas teen kaikki aamutoimet ja omat vaatteet päälle ja näytän niin hehkeeltä tuoreelta uudelta äipältä.... Heh, varmaan taas kuitenkin huomaan käyttäväni niitä sairaalan vaatteita.

Siellä ei jotenki enää välitä miltä näyttää ku samanlaisia tarhapöllön näkösiä mammoja tulee koko ajan vastaan [:D]

mäki oon saanu pakattua taas kassia [:)] vielä puuttuu hammasharja ja tahna ja shamppoo.. siinäpä ne taiski olla.. [8|]  tuli vähä ostettua karkkiaki mukaan [8D] saisinpa vaan pidettyä näppini erossa niistä kotona ollessani [:D]

Minäkin sain tosiaan sen kanssin vihdoin pakatuksi, kun ostin liivinsuojia. SAin mukaan myös maidonkerääjän ja rintakumit, jotka anoppi oli hommannu. En haluis kyllä ottaa mitään turhaa kauheesti mukaan. Muistin tänään, et pakattavien listaan pitää lisätä kännykän laturi ja kamera! Unohtuis varmaan muuten.

Takaisin