Mä en käytä ollenkaan meikkejä, en vaan ole oppinut käyttämään. Joskus teininä tietty yritin mut ei ollu mun juttu. Värjäsin kans ite jonku aikaa ripsiä, mut siitäkin oli liikaa vaivaa :D Sinänsä ihan kiva, kun ei esikollakaan(7v) ole mitään käsitystä vielä meikeistä ja siitä mitä ne on.
Mä oon käyttäny ihan sairaalan kuteita, mut omat sukat on ollu, ja neki harvoin jalassa siellä ku en tykkää sukista. Laturi ja puhelin tietty mukaan. Kotiutumisvaatteet oon laittanu pussiin kaukaloon, ja ne on kulkenu mukaan vasta kotiutumispäivänä. Hygieniatarvikkeet tietty. Sairaaloista kyllä löytyy shampoot ja saippuat, jos kestää niitä käyttää. Jos on yhtään herkkä iho ja päänahka niin ehdottoasti omat mukaan. Mä en oo kokenu tarvivani mitää viihdykettä siellä, nukkunu silloin ku vauvakin nukkuu ja muuten toinen onkii ollu koko ajan rinnalla :) Omia eväitä on ollu mukana, mut melkee jääny syömättä silti. Ennemmin oon käyny yölläkin osaston jääkaapilla hakemassa jogurtit yms. ja hedelmiä ja mehua on jatkuvasti myöskin tarjolla. Omat liivit ja liivinsuojat on ollu mukana. Jos tarvii lanoliinia, sitä saa pyytämällä näytepakkauksissa, joten ei tarvi sitäkään mukaan.