Sairaalakassi

Ite pakkasin esikoisen aikaan samana aamuna, kun lähdin yliaika kontrolliin :hilarious: eikä meininki näytä nytkään muuttunu, kun en oo ajatellukaan koko kassia vielä. Huomenna rv 35+0.

Mulla huomenna 36+0 ja en oo kyllä vielä mitään pakkaillut. Toisaalta me asutaan niin lähellä synnäriä että tarvittaessa mies voi hakee kamppeet kotoa jälkeenpäinkin jos kovin nopee lähtö tulis.

Mä en oo oikein vielä ajatellutkaan koko sairaalakassia. Tänään mies sano, että pitäsköhän sun sellanenkin pakata :D olin hämmästynyt että se ties edes koko asiasta.. Noh, ehtiihän tuota, ehkä ensin pitää pohtia että mistä repusta/kassista sen edes tekee.. ja nyt siis menossa 36+4

Mäkään en oo vielä mitään pakannut. Asutaan ihan pari km synnäriltä, joten kaiken voi hakea sit tarvittaessa myöhemmin kotoa, kun eihän siinä synnytyksessä varsinaisesti mitään tarvii, jos kiireellä täytyy lähteä. Neuvolakortti mulla on aina mukana. Mulla tosin vasta rv 33+4.

Meinasin ottaa tulevan hoitolaukun sairaalakassiksi, mutta eipä oo veskaa näkyny! :shifty: Ihmetyttää kuinka kauan kestää yhellä kassilla tulla - lokakuun 24.pv tilasin sen. Kyselin 1kk tilauksen jälkeen että eikö liikkeestä ole vaan muistettu laittaa mulle tekstaria (lupasivat viestittää kun laukku heille tulee), mutta ei ollut tullu. Onneks on vielä useita viikkoja jälellä ennen oletettua synnytysajankohtaa.

No onpas kestänyt ipa :eek: ootko uudestaan soitellut liikkeeseen? Hermohan tollasessa hidastelussa palaa:confused:

Eilen pakkasin kassin valmiiksi :) viikkoja kyllä tänään vasta 34+1, mutta lauantaina tuli heitettyä mutka synnärillä, niin katsoin paremmaksi. Ja onhan noita ennakoivia oireitakin ollut jo pitkään.

No onpas kestänyt ipa :eek: ootko uudestaan soitellut liikkeeseen? Hermohan tollasessa hidastelussa palaa:confused:

Eilen pakkasin kassin valmiiksi :) viikkoja kyllä tänään vasta 34+1, mutta lauantaina tuli heitettyä mutka synnärillä, niin katsoin paremmaksi. Ja onhan noita ennakoivia oireitakin ollut jo pitkään.
Pitää vaikka ensviikolla kysellä jos ei ala kuulua. Ihmeen kauan kestää.. Emmaljungan laukku, sellanen samaa kuosia oleva kun vaunutkin, mutta niillä ei ollu liikkeessä sitä olemassa ja meni siks tilaukseen.

Miksi sä Zeni jouduit käymään synnärillä? Mäkin heitin la mutkan laitoksella. Vielä kyl vakaasti aion pitää jalat ristissä tän vuoden ku nyt vasta viikot 33+3. Ensvuonna on sit lupa tulla. :hilarious:

Mulla oli viikonloppuna vatsatauti joka aiheutti säännölliset kipeät supistukset. Puhelimessa sanoivat, että pitää varautua jäämään sinne lepoon...
Mäkin oon vakaasti päättänyt, että ennen tammikuuta tän kaverin on ees turha yrittää syntyä, muuten suutun :hilarious:

Mun kassi viimeistelty dacapoilla.
Muuten mukana välttämätömyydet: kotiutumisvaatteet ja muutama vaippa molemmille. Imetysliivit ja liivinsuojia. Jospa lähteissä muistais vielä hammasharjan ja dödön :-)

Mulla laukku myös pakkaamatta, nyt rv33+5 muistaakseni. Tammikuun alussa ajattelin pakata, mut nyt tullut sen verran paljon supisteluja että mietin jo, et tuleeko tämä jo etuajassa. 31.1. siis laskettu aika vasta. Noista vaipoista sen verran, että kannattaa todella varata kotiin iso kasa jättisiteitä. Mä otin jonkin verran synnäriltä mukaan kun tiesin kotona olevien olevan armotta liian pieniä siihen vuotomäärään...

Tää voi nyt olla tosi absurdi kysymys mut kun ei ole sairaaloiden varustuksesta tietoa... Eli onko niissä hiustenkuivaajaa? Vai sekoitanko koko ajatuksen hotelliin nyt jotenkin..o_O

Mun mielestä phk:ssä ei myöskään ollut, mutta naikkarilla os.42 ("hautomo") ehkä oli, ihan 100 varmaksi en uskalla sanoa.

Onko kukaan ajatellut vauvalle kotiinlähtövaatteeksi ihoa vasten ruskovillan silkkivillaa? Onkohan liian ihoa kutittava?

Ei ole kutittavaa, meillä on paljon Ruskovillan villaisia ja silkkivillaisia vaatteita :) Suosittelen lämpimästi!

Takaisin