ÄiTyLi1987
Jostain jotain jo tietävä
Mulla itellä sairaalakassin pakkaus on vielä ajatuksen tasolla. Toista oli esikoista odottaessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla itellä sairaalakassin pakkaus on vielä ajatuksen tasolla. Toista oli esikoista odottaessa.
Ihmetyttää kuinka kauan kestää yhellä kassilla tulla - lokakuun 24.pv tilasin sen. Kyselin 1kk tilauksen jälkeen että eikö liikkeestä ole vaan muistettu laittaa mulle tekstaria (lupasivat viestittää kun laukku heille tulee), mutta ei ollut tullu. Onneks on vielä useita viikkoja jälellä ennen oletettua synnytysajankohtaa.Pitää vaikka ensviikolla kysellä jos ei ala kuulua. Ihmeen kauan kestää.. Emmaljungan laukku, sellanen samaa kuosia oleva kun vaunutkin, mutta niillä ei ollu liikkeessä sitä olemassa ja meni siks tilaukseen.No onpas kestänyt ipaootko uudestaan soitellut liikkeeseen? Hermohan tollasessa hidastelussa palaa
Eilen pakkasin kassin valmiiksi :) viikkoja kyllä tänään vasta 34+1, mutta lauantaina tuli heitettyä mutka synnärillä, niin katsoin paremmaksi. Ja onhan noita ennakoivia oireitakin ollut jo pitkään.