Sairaalakassi

Mulla ainakin oli toisen kanssa vaatteet ihan märät lapsivedestä, kun pääsin sairaalaan, ni kannattaa ehkä varoiks kattoo varavaatteet mukaan.
Ekan kanssa olikin samat vaatteet kotiin lähtiessä, kun meni vedet vasta kun oli sairaalakolttu päällä. :)
 
Mulla oli/on eväänä suklaa- sekä protskupatukoita sekä pari pulloa jaffaa.

Jaffaa sain heti kun ottivat osastolle, mutta teki vaan pahemman olon, joten jaffat jää tällä reissulla kyllä juomatta. Suklaapatukan söin heti synnytyksen jälkeen, kun sain luvan syödä - syynä alhaiset verenpaineet ja sokerit, koska en ollut kivun takia syönyt yli vuorokauteen kuin jogurtin ja banaanin. Täällä kyllä järjestettiin äidille ja isille synnytyksen jälkeen ruokailu suoraan synnytyssaliin: meillä siihen kuului kahvi/tee, maitoa, mehua, mehukeittoa, jogurtti, hedelmiä, leipä, kasviksia ja pari palaa suklaata - kaikki meni, meinasin oikeasti kuolla nälkään.

Isännältä kyllä paras yllätys oli pullo kokista, koskaan varmasti maistunut huoneenlämpöinen kola niin hyvältä kuin viime yönä. :happy:
 
Nyt on muuten vihdoin sairaalakassissa kaikki :) Sain eilen laitettua kutomaani villahaalariin vetoketjun, joten nyt voi vaavi hyvillä mielin tulla ja hänelle on vaatteet ja kaikki :) otan kaiken mukaan, kun en luota siihen, että isommat lapset antais kassin sisällön olla...
 
Mulla lähti kans ne vaatteet, joissa tulin pyykkiin isännän matkassa kotiin - olin nimittäin siihen asti osittain omissa vaatteissa, kunnes tuli päätös epiduraalista. Olin vaan niin kipeä ettei tullut mieleenkään vaihtas esim. collarihousuja pois jalasta.

Eli siksi siis olen varannut maailman mukavimmat olovaatteet, kun on kiva lähteä puhtaissa kamoissa kotiin enkä jotenkaan näe, että lähtisin esim. ilman liivejä himaan - täällä sairaalassa voi nyt pyöriä ihan miten ryönäisenä tahansa, mutta jotenkin raikkaassa ulkoilmassa ihan mieluusti liikkuu esim. suihkussa käyneenä.
 
Mä laitan kans ne maailman mukavimmat vaatteet päälle, imetysliivit alle. Jos olis pitkä matka sairaalaan niin ehkä joutuisi varautumaan paremmin mut mies tuo sit jotain jos tarvii. Mulla tosiaan suunniteltu sektio joten vaatteiden ei pitäisi hirveästi likaantua. Ja haavaahan pitää suihkutella päivittäin niin ihan puhtaana pääsee kotiin ;)
Ekaa kun lähdin synnyttämään niin oli kyllä kassissa yhtä sun toista vaatetta ja roipetta. Kassi varastettiin yön aikana autosta. Hyvin pärjäsi ilman mitään. Synnytys lähti vesien menolla, taisin niillä housuillakin lähteä sit kotiin kun olihan ne jo kuivuneet kotiin lähtiessä...lyhyt matka tosiaan eikä miestäkään vaivannut silloin kun se hoiti jo sitä autoon murtautumista poliisin ja vakuutusyhtiön kanssa.
 
Ekaa kun lähdin synnyttämään niin oli kyllä kassissa yhtä sun toista vaatetta ja roipetta. Kassi varastettiin yön aikana autosta. Hyvin pärjäsi ilman mitään. Synnytys lähti vesien menolla, taisin niillä housuillakin lähteä sit kotiin kun olihan ne jo kuivuneet kotiin lähtiessä...lyhyt matka tosiaan eikä miestäkään vaivannut silloin kun se hoiti jo sitä autoon murtautumista poliisin ja vakuutusyhtiön kanssa.

Voi hertsileili, millä todennäköisyydellä tällaista tapahtuu o_O Toivottavasti kassiin ei ollut pakattuna mitään perintövaatetta vauvalle!
 
Takaisin
Top