Sairaalakassi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Flover
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en tullut edes ajatelleeksi sellasia ennen kuin käytiin siellä tutustumiskäynnillä sairaalassa.

Mulla on ollu croksit edellisillä kerroilla mukana, mut nyt otan kyl ainot ☺ ja sukat kans omat, villaiset. Ne sairaalan sukat on ihan kauheita. Mulla ollu noi kestoliivinsuojat nytkin pakko pitää ku vähän on alkanu tuota kermaa tulee Mietinki just eilen illalla ku liivit yöks laitoin et mitenhän tuota pärjää ku ennen oli taas rinnat kokoo a65 tai 70... nyt on jo liivit 80c on näis viel vähän tilaa rintojen kasvaa ja muutamat hm:n 85d:t on varattuna niille maidon posautus viikoille nää on kyl oikeestaan olleet ihan parhaat liivit... liivinsuojia aattelin lisää hurruutella ku saan saumurin viikonloppuna, eli kankaat on jo.... kahdelta ekalta käytinkertakäyttöisiä liivinsuojija ja aina oli rinnat kipeet ja kutisi vaik eri merkit kokeilin läpi... tais ainu merkkiset sit olla ne parhaiten sopivat... ostan paketin nytkin vaik parhaat on kestot.....

Sukat aattelin minäki omat ottaa. Ne sairaalan on kyl ihan kauheita putkisukkia. Eibät meinaa jalassa pysyä. Itelläni on jalat herkät kylmälle, niin otan myös villasukat :)

Ehdottomasti pakatkaa kassiin joku ihanan tuoksuinen saippua ja shampoo. Tuo kummasti luksusta siihen sairaala-hajuun... ja villasukat tietty.

Pisti silmään ku joku oli kirjottanu ottavansa liberokassissa tulleet siteet mukaan ja pärjäävänsä niillä.. Et pärjää.. Ne sairaalan vaipat on oikeen mukavia ekat päivät nii ei tarvi puolentunnin välein vaihtaa kaikkia vaatteita. Alkuun sitä vuotoa tulee nimittäin ihan reippaasti. Kotona oon pärjänny alkuun yösiteillä ja sit noin viikon päästä jo niillä liberolaukun pinkeillä suojilla..

Loppuvuonna 2014 tyksissä oli niitä siteitä vähän miten sattu, mut mä oli vitoskerroksessa, en seiskassa lapsivuodeosastolla.

Mä en muista edes missä kerroksessa olin silloin esikoisen kanssa :D varmaan ohjeet tarttisin sinne mutta onneksi riittää että tietää missä synnäri on :)

kyllä saattaa pärjätä ihan liberolaukun siteillä...mie pärjäsin viimeksi eli kolmannesta pojasta...

Mä tulen tuolta marraskuisten puolelta huutelemaan tänne, vaikka meidän netokainen syntyikin joulukuun alussa :)
Minun paras asia sairaalassa mukana oli juomapullo mitä ei tarvinnut erikseen avata kun halusi juoda, eli siis sellainen perus jumppapullo. En olisi millään synnytyksessä ponnistusaikana juomaan lasista joten jo silloin pullo tuli tarpeeseen, samaten yöllä imettäessä kun toinen käsi oli varattuna ja kamala jano koko ajan :)
Muuten minulla oli crocsit sekä oma shampoo+hoitoaine ainoat mitä tarvitsin. Oli minulla omat sukat ja villasukat yms mukana, mutta mun oli niin kuuma koko ajan että olin oikeastaan koko ajan ilman sukkia vaikka normaalisti minulla on kesät talvet sisällä villasukat jalassa..

Takaisin