Minä pakkasin turvakaukaloon muovipussiin vauvalle 50 ja 56 vaatteet varmuudella. Mies voi tuua sitten kun kotiudutaan. Ja pakkasin vähän enemmän ku varmaan tarviis, mutta ku en osannu päättää esim minkä potkupuvun otan. Saapipahan sitten valita siellä ollessa. Mä pakkasin pitkähihasen bodyn, sukkahousut, potkupuvun, housut, paidan, tumput, töppöset, sukatkii tais olla. Sit oli sellanen kolitsipuku. Alusmyssy ja päällysmyssy ja kaukalopussi. Eiköhän tuossa oo tarpeeks ja osaahan ne kätilöt siellä synnärillä kertoo sitten mitä sille pienelle kannattaa päälle laittaa.
Tutin ja tuttipullon pakkasin myös, harsoja, liivinsuojia, nännivoiteen, omat kotiutumisvaatteet, ohuempia siteitä (katoin kyllä, että siellä vuodeosastolla oli tosi hyvät siteet jäkivuodolle ja niitä ajattelin ensitilassa käyttää).
Ainakin nuo pakkasin. Kamera kulkee tietysti kännykässä mukana ja laturi kulkee laukussa muutenkin aina. Hygieeniatarvikkeet oon laittanu myös. Naposteltavat vielä puuttuu, mutta toisaalta niitä voi mieskin hakee jos tarvii ja meillä ainakin oli hyvin tarjolla äideille ruokaa tuolla vuodeosastolla joensuussa. Jääkaapista sai hakea jugurttia ja muuta mitä siellä nyt sattu aina olemaan.