Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä ainakin minä olen aina ajokunnossa eikä mieskään siitä yhdestä saunajuomasta ajokuntoaan menetä. Tosin jos jotain kävisi, niin toki minä ajaisin tällaisessa tilanteessa.Mä olen aikaisemmin ollut sitä mieltä, että saa juoda (mutta ei kännejä).
Niin se ajattelutapa muuttuu.
Mä mietin aina niitä tilanteita, että pitääkin lähteä yhtäkkiä lääkäriin (ja meillä lääkäri on klo 20.00-08.00 välisenä aikana noin 100 km päässä). Ei viittis soittaa lanssia sen takia että äiti ja isä ei oo ajokunnossa. Taksimatkallekin tulee melkoinen hinta.
Mutta meillä poika on vasta päälle vuoden ja aika tapaturma-altis. Ehkä parin vuoden päästä uskaltaa ottaa rennommin.
Ei meilläkään, mutta jos joku hätätilanne tulisi, niin kyllä tuo iso mies on vielä ihan laillisestikin ajokuntoinen yhden 0,33 lonkeron jälkeen. Ja minä en käytä alkoholia. Harvoin kahta kuskia tarvitaan.Meillä ei mennä rattiin edes sen yhden saunakaljan jälkeen.
Totta kai saa, ei siitä tabua tarvi tehdä. Oon lapsena ollut monesti humalaisten aikuisten kanssa enkä oo mennyt siitä rikki. Musta on ok, jos joku on vähän hiprakassain, kunhan on joku toinen joka ei oo humaltunut pitämässä lapsista huolta. Kunnon kännit ei oo enää hyväksyttävää.