Ryhmä Facebookkiin LA elokuussa 2013

Mä oon valmis perustamaan uuden facebook ryhmän, jos vaan on tarpeeks kiinnostuneita.
 
Mä tahtoisin myös uuteen fb-ryhmään. Mulla laskettu 28.8. tokaa odottelen. Aiemmin oon ollut tuolla heinäkuiset 2011 :)
 
Voi ei.. :`(  Osanottoni Hennalle. Voimia sinne!


Jos uutta ryhmää ollaan perustamassa tai joku lisäilee porukkaa alkuperäiseen ryhmään, voisin tulla mukaan.
 
Mä perustin nyt uuden ryhmän. Kaikki halukkaat pääsee mukaan. Laittakaa mulle yksityisviestinä nimiä ja millanen profiilikuva niin lisäilen teitä ryhmään.
 
Moikka! Minäkin laitoin vielä XeeenaZ:lle yksityisviestiä tuossa viime viikon puolella, jos vielä pääsisi fb-ryhmään mukaan. Mua ei oo vielä sinne lisäilty niin oletkohan XeeenaZ saanut mun viestiä? :)
 
Mä laitoin myös yksityisviestiä ja oon tosi halukas liittyyn mukaan jos vaan vielä mahtuu :)
 
Itsekin laitoin yksityisviestiä tulemaan viikko sitten. Toivottavasti vielä ryhmään pääsee mukaan :)
 
Jos ootte laittanu mulle viestiä enkä oo siihen mitään vastannu ni laittakaa uudestaa. Ryhmään mahtuu viel mukaan. Tää vau:n uudistus on hävittäny kaikki vanhat keskustelut johonki. Ni en pysty tarkistamaan ketä oon jo lisänny ja ketkä on menny multa ohi. :)
 
Mäkin voisin haluta mukaan ryhmään, jos pääsee... :) Laitoin yv:tä fb:n puolella.
 
Takaisin
Top