Ryhmä Facebookkiin LA elokuussa 2013

Hei, minutkin saa lisätä ryhmään jos vielä mahtuu.
Mira Kanniainen, Oulu. Profiilikuvassa oma pärstä, ruskeat hiukset ja sininen paita.
 
Voiskohan lisätä minut myös joukkoon.
Jutta Peltola, Helsinki, profiilikuvassa oma pärstä mutrusuulla ja päässä  ylioppilaslakki.
 
FB:n ei-kavereilta tulevat yksärit menevät "Muut"-kansioon eikä niistä tule erillistä ilmoitusta, eli ne täytyy käydä erikseen katsomassa.
 
Ei minulle enää pyyntöjä..Eli Henna Ryynäselle.. Minun pikku enkelityttöni lensi taivaaseen <3 En enää ole ryhmässä.
 
Minäkin haluisin päästä ryhmään! :) 
Mila Palviainen on nimi, profiilikuva, jossa lyhyt musta tukka, aika vahvat kulmat ja silmämeikki ja harmaa paita :D Eiköhän sieltä löydy!
 
Mut vois kanssa lisätä face ryhmään. :) Sari Virtanen, Lahti (profiilikuvassa morsiusmekko päällä) :) laskettu aika 28.8 :)
 
Hei, haluaisin mukaan ryhmään, jos mukaan vielä mahtuu! Nimi Hanna korniloff, Lahti, kaimoja ei pitäisi löytyä.. :)
 
Heippa! Vieläkö tää ryhmä on olemassa ja mahtuisiko mukaan? Mä en halua ammattini puolesta laittaa nimeäni tänne, joten olisi ihanaa, jos saisin laittaa jollekin yksäriä joko täällä tai facessa, niin mut voisi lisätä. Kuka olisi tämä ystävällinen ihminen? :)
 
Mietiskelin samaa kuin Inkivääri. Tulin Vau:n ryhmäänkin mukaan melko myöhään ja nyt kun alkaa olla jo varmemmin mielin raskauden kanssa niin olis kiva päästä tutustumaan porukkaan :)
 
Minä kyllä olen ihan kotiäitinä, mutta silti haluaisin joistain asioista puhua mieluummin täällä enemmän anonyyminä kuin ihan omalla nimellä. Esikoisen ryhmästä siirryttiin faceen vasta kun lapset syntyivät, täällä taitaa olla paljon rohkeampaa/avoimempaa porukkaa. Itse laitoin jollekkin yksäriä, mutta en ole vielä ainakaan saanut kutsuta tai viestiä kuka olisi adminina tuolla FB:n puolella.
Olisi kyllä kiva että tämäkin ryhmä pysyisi aktiivisena, koska nyt toista odotellessa on ollut tosissaan kiva seurata sitä "vanhaa" ketjua ja omia ajatuksia sieltä.
 
IhaNainen, mäkin oon kotiäiti-opiskelija, eli ei mulla oikeesti ole vielä ammattia, mutta valmistun sellaselle alalle, jossa kannattaa olla tarkka yksityisyydestään, enkä halua, että mun nimeä googlaamalla saa tietää musta mitään henkilökohtaista. :) Meillä on ollut esikoisen vastaavan porukan kanssa faceryhmä ja se on ollut niin antoisa, että kovin mielellään liittyisin tähänkin ryhmään. Sillon ainakin kävi niin, että keskustelu täällä vaun puolella hiipui lasten synnyttyä, vaikka raskausaikana oli kovin aktiivista, mutta facebookissa on edelleen vuoden jälkeen koko ajan pulinat päällä näiden taaperoiden touhuista. :)
 
Niin meidänkin face ryhmässä on edelleen pulinaa päivittäin, vaikka lapsukaiset ovat jo likimain kaksi vuotiaita. Siihen ryhmään tosin on kuulunut vain kolmisen kymmentä äitiä, eli sikäli porukka on aika intiimin pieni. En tiedä kuinka monta tämän ikäryhmän äippää jo on elokuisten FB-ryhmässä.
 
Vieläkö sinne naamakirjaryhmään pääsee? Kelle yksityisviestiä että lisättäisiin ryhmään? :)
 
Ryhmän perustaja kirjotteli tossa aikasemmin saaneensa keskenmenon/joutui keskeyttämään raskauden, joten hän ei ainakaan enää ole ryhmässä mukana, eikä ilmeisesti käy enää täälläkään kurkkimassa toisten kirjotuksia.
En tiedä onko tällä fb-ryhmällä uutta ylläpitäjää, joten sinne ryhmään pääsy on aika hakuammuntaa..
 
Tietenkin voisi perustaa uuden ryhmän jos tahtoo :) Useampi siihen näköjään mielellään liittyisi ellei ole tällä välin päässyt tuohon olemassa olevaan ryhmään.
 
Takaisin
Top