RV 40+

Haa, mäkin kuulun nyt tähän jengiin! Tänään siis 40+1 ja sais tulla jo. Mua uhkailtiin vähän aikaistetulla käynnistyksellä, jos ei vauva tule itse ennen sitä. Syynä mun perussairaus, vaikka en kyllä ihan allekirjoita tätä hommaa, koska se tauti ei oo oireillut koko raskauden aikana eikä pitkään aikaan ennen sitä ja vauvakin on mielummin vähän pieni kun iso. Mutta on mulla onneks vielä yli viikko aikaa pullauttaa vaavi pihalle ihan itsenäisesti.
 
Oot kyllä oikeassa pihlajanmarja! :) Jotenkin sitä toivois, et ei tarvis enää viikkoa kärvistellä... Mut voi olla hyvin et ei ne yhtään aikasemmin käynnistelee :meh:
 
40+4 neuvolassa oli verenpaine koholla ja pissanäyte tulkinnanvarainen joten huomenna äitipolille kontrolliin jossa verikokeet pissanäyte ja vauvan sydänkäyrä. Kotona normaali verenpaine 128/85 joskin mulle korkea ja jos ei itse tajua tulla ulos niin ma 23.2 keskustellaan käynnistämisestä ja nyt knääpiövauva oli kokoarvion mukaan 3.2 kg..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hurjasti tsemppiä teille 40+ viikoilla odottaville! Voin vaan kuvitella millaiset olot on ihan viimeisillään tai yli lasketun ajan, kun ei aina herkkua ollut aiemminkaan. Voitte kuitenkin olla tyytyväisiä, että olette saaneet antaa vauvan kehittyä rauhassa suojassa, ja kun he viimein tulevat tähän maailmaan, he ovat niin valmiita kuin voivat olla. Ei kauaa enää!
 
Hurjasti tsemppiä teille 40+ viikoilla odottaville! Voin vaan kuvitella millaiset olot on ihan viimeisillään tai yli lasketun ajan, kun ei aina herkkua ollut aiemminkaan. Voitte kuitenkin olla tyytyväisiä, että olette saaneet antaa vauvan kehittyä rauhassa suojassa, ja kun he viimein tulevat tähän maailmaan, he ovat niin valmiita kuin voivat olla. Ei kauaa enää!
Kiitos teetu :Heartred Mua lähinnä vaan tympii ja tietty huolettaa tuo viime metrien verenpaineen nousu mutta tosiaan tää on mennyt kuin oppikirjasta tähän saakka ja nyt tosiaan on vauva valmis maailmaan tämän hautomisen jälkeen niin ei ainakaan vauvan keskosuutta tmv tarvii pelätä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nonniin, 40+0 täälläkin ja supistukset epäsäännöllisiä. Jo vaikka kuinka monennetta yötä mahaa jomotti kunnolla ja alapäässä tuntuu välillä kunnon paine. Torstaina olis ultra ja toivottavasti sitten käynnistävät tai tekevät jonkun suunnitelman aiheesta edes. :shifty:
 
Mä soitin sinne kättärille tänään. Sanoi että soita torstaina uudestaan, niin varaa mulle kontrolli ajan perjantaille tai jos ruuhkaa niin lauantaille. Että varmaan otetaan sisään sitten suoraan. Saas nähä miten mun käy. Toivoisin kyllä kovasti että alkaisi synnytys ennen tuota torstaita..
 
Mä huudan sisäisesti tule ulos, rukoilen ja manaan suosittelen ja maanittelen uhkailemista ja kiristämistä unohtamatta. 40+5 tänään ja polikontrolli edessä.
Ensi ma 23.2 aletaan puhua käynnistyksestä mutta mä niin toivoisin että tulis itse ulos kun tuo käynnistely saattaa kestää päiviä on kivuliasta eikä täysin riskitöntä sekään..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju, mulla edellisessä synnytyksessä jouduttiin antaa oksitosiiniä kun koko touhu tyssäs kesken kaiken, tai enempi loppumetreillä. Ja ne supistukset oli ihan kamalia. Sen takii kammoon tota käynnistystä, kun haluisin luomuna selvitä. Mut jos joudutaan kemiallisesti aloittaa synnytys niin tuskin pärjään ilman puudutteita. Pelkään niitä puudute komplikaatioita.
 
Mju, mulla edellisessä synnytyksessä jouduttiin antaa oksitosiiniä kun koko touhu tyssäs kesken kaiken, tai enempi loppumetreillä. Ja ne supistukset oli ihan kamalia. Sen takii kammoon tota käynnistystä, kun haluisin luomuna selvitä. Mut jos joudutaan kemiallisesti aloittaa synnytys niin tuskin pärjään ilman puudutteita. Pelkään niitä puudute komplikaatioita.
Mulla on sama ajatus haluaisin mennä niin pitkälle kuin mahdollista luomuna :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla neljä synnytystä ja viimesimmässä sain sen yhden ainoan cytotecin ja enpä ole nuin kivuliasta synnytystä koskaan kokenut! Onneksi en ollut ensisynnyttäjä ja onneksi koko homma oli nopeasti ohi. Tosin tuo nopeus kertoo siitä supistusten voinakkuudesta. En toivonut käynnistystä minäkään. Joskus se vaan on pakko, mutta silti.
 
Joo tuskin mäkään oisin luomuna synnyttäny jos oltais käynnistetty,mut mulla on ainaki autto se kovakourasesti ronkkiminen :)
 
Tänään soitin Kättärille niin kun käskettiin, 41+3. Piti saada kontrolliaika huomiselle tai lauantaille. No en saannut. Eivät kuulemma anna niitä aikoja enää, kun vauvat tuppaavat syntyä ennen sitä sovittua aikaa.. Eli huomenna soitto taas jos ei oo syntynyt ja saan lauantaille päivystysajan. Niin se kyllä meni edellisenkin synnytyksen kanssa, että sopivasti syntyi päivää ennen sovittua kontrolli aikaa. :)
 
Jaahas, jospa minäkin rantaudun tänne, viikkoja kerääntynyt jo 40+2. Olis vakaa aikomus saada tämä tyyppi pihalle vielä tämän viikon puolella, vaan minkäs teet kun tyyperö ei ole samaa mieltä... Mä niin haluaisin että mies ehtisi pitää edes reilun viikon isyyslomaa, mutta se jää vaan haaveeksi jos tämä antaa odotuttaa itseään pitkälle ensi viikkoon. Käynnistystä maaliskuun alkupäivillä en edes halua ajatellakaan, koska se tietäisi alle viikon vanhan vauvan kanssa kaksin kotiinjäämistä kun mies lähtee muutaman päivän työreissuun, ja anoppi lupasi auliisti muuttaa meille siksi aikaa. Voi vauva, tajua tulla tän viikon aikana ettei tuo skenaario toteudu! :shy:
 
Takaisin
Top