RV 40+

Mäkin aattelin, että viisastuin esikoisen raskaudessa ja osaan jo olla toivomatta jokaisen oireen tarkottavan synnytyksen alkamista.. niin sitä kuitenkin huomaa joka pierun kohdalla kuitenkin jännittyvänsä "nytkö ne vedet menee" tms. :D :D
 
En jaksa olla enää kovinkaan positiivinen.. Huomenna 41+0 tulee täyteen, vähän huono omatunto siitä kun iloinen ja onnellinen odotusaika on muuttunut kärsimättömäksi ja hiukka ahdistavaksi.. :sad001 Sitä on ruvennu miettimään et onko sillä pienellä kaikki hyvin ja meinasko se koskaan tulla ulos.. Toisaalta synnytys pelottaa, on kerennyt rauhassa sulatella asioita, mut nyt lähinnä tuntuu et on liikaa aikaa miettiä asioita. Pelottaa että lapsi kasvaa liian isoksi synnyttää, kun päivät vaan kuluu, eikä pienintäkään oiretta ennakoi synnärille lähtöä.. Tahtoisin vaan pienen jo syliini :Heartred
 
Sama täällä :sad001 Ei oireita, ei mitään! Nyt menossa 40+1... Tänää olin käyrillä Tyksissä kun vauvan liikkeet todella vähäiset. Lääkäri totes vaan, et ahtaaksi käy vauvan yksiö... Pitää jatkaa liike laskentaa :shifty: Sydänäänet olivat kuitenkin hyvät! Sisätutkimuksessa lääkäri totes että joo, on paikat pehmenneet ja valmistautuvat synnytykseen mutta ei se vauva sieltä vielä holahda ulos!!!! :arghh: Eli odottelu jatkuu edelleen...
 
Mä (40+1) yritän pysyy positiivisena, mut ärsyttää kun ihmiset soittaa ja laittaa viestii joka helkutin päivä.. Kolme niistä tekee sitä ihan siis joka päivä. Ihan kuin oisin jotenkin tilivelvollinen, ja ihan niinkuin tahallani oisin vielä raskaana. Sitkun synnytys alkaa niin soitan näille kolmelle ja huuda tuskissani kaikki vittuperkelesaatanat ja sanon et munhan piti ilmoittaa kun lähtö tulee!!!
 
Miss T, sama täällä! Ihan kiva kun ihmisiä kiinnostaa ja odottavat vauvaa saapuvaksi, mutta ei sitä tartteis joka päivä soittaa ja kysyä samaa asiaa.. Nykyään aina mietin jaksanko vastata, mutta sitten varmaan alkais viestillä pommittaminen että joko ootte joko ootte kun et vastaa.....:shifty:
 
Ei kannata vastata jos ärsyttää. Sielläpähän ihmetelkööt! Jäi itelläkin vikana päivänä ennen synnytystä vastaamatta parille urpolle... :D
 
Mä aion laittaa kaikille kyselijöille (jotka viestitse kyselee, ei mulle kukaan soittele) sellaisen kuvan vastaukseksi jonka tuolta fb:n ihmeellisestä maailmasta bpngasin. Siitä kuvasta käy varsin hyvin ilmi mitä mieltä minä oon kyselyistä!

Ihan oikeesti, (läheiset!) ihmiset varmaan luulee ettei heille kerrota kun lähdetään synnyttämään ja/tai vauva on syntynyt. Kyllä mulla ainakin on mielessä ilmoittaa äidille ja anopille kun lähdetään, ja he ovat aivan varmasti levittämässä sanaa niille joille tarvii joten huoli on turha. Mutta kun ei mene perille arrr!
 
Elya, mä kans ihmettelin samaa, et joo varmaan unohdetaan ilmoittaa kun jotain alkaa tapahtua!!! Tyyliin "joo syntyhän se toissa viikolla jo, sori unohtu ilmoittaa"... Kuinka idiootteja/malttamattomia ihmiset voi olla! Ensin sanotaan, että ilmoittakaa kun jotain tapahtuu mut sit ku ei kuulu mitään, niin päätellään ettei oo muistettu ilmoittaa :D voi voi!

Meillähän on kaveri jo syntynyt ja nyt jotkut saa tuskissaan kärvistellä, kun päätettiin ettei heti päästetä tänne kotiin ketään vierailemaan. Tästä oli kyllä jo ennen syntymää puhetta ja silloin oli ok, mut ei vissiin enää sit! Pitää rautalangasta vääntää, että ilmoitetaan (EDELLEENKIN) sit kun on sopiva (huom: MEILLE SOPIVA) aika tulla käymään. Naurattaa tuo ihmisten typeryys, tehkää oma vauva jos on pakko saada vauva nähä nyt just ja heti. Niin joo, mut ottakaa huomioon että ensin se pitää saada alulle ja ODOTTAA yhdeksän kuukautta, joten tsemiä vaan!

Eriika vessanpytyltä kiittää ja kuittaa :D
 
Lisäisin vielä tähän, että uskon et ennen vanhaan ihmiset on takuulla ollu paljon kärsivällisempiä, mut näin "nettiaikaan" kaikki pitää saada just nyt ja heti... Sori, mut meijän vaavi ei oo yhen klikkauksen päässä :D

Tsemppiä teille, joita ahdistellaan kyselyillä! Luu kurkkuun vaan tai jättää vastaamatta. Kyllä omat rajat pitää osata vetää :)
 
Huomenna neuvolaan, tuntuu turhalta kun ei siellä viimekskään mitään uutta ollut.. Sitten maanantaina olis joku hyvinvointi kontrolli 41+5 ellei tämä tenava nyt viikonloppuna päätä tulla :) onko muut käyny äitiyspolilla nuissa kontrolleissa? Mitä mahtaavat tehdä, sielläkö sovitaan mahdollisesta käynnistämisestä? Tuntuu vaan hurjalta odotella sinne asti kun laskettu aika hurahti jo 4päivä.. Oon jo asennoitunu siihe et eihä mun tarvii näköjää synnyttää ollenkaa :p
 
Mulla oli tänää se kontrolli ja rv39+3 ja ei käynnistäny ku liian epäkypsä tilanne :sad001 Toki sulla voi tilanne olla eri ku viikkojaki enemmän.. Muthan laitettii sinne ku neuvolatäti oli huolissaan mun jaksamisesta..Maanantaina uudestaan,jos ei lähe itestään tulee vkl..
 
Takaisin
Top