RV 40+

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eriika
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Fyysisesti ei juurikaan hassummat vaikka onkin flunssa, mutta henkisesti alkaa hajottamaan kun tuntuu että kaikki muut saa vauvoja ja täällä ei tapahdu mitään:sorry:

Ja tänään 40+3..

40+0 ja vauvaa ei näy. Hakkaa päätänsä kyllä nivusiin ja alavatsaa särkee, mut siinäpä se. Viimeisen viikon aikana ollut tämmöstä. Tuntuu, että kohta alkaa itse mammakin hakata päätä seinään!! Tunnelmaa kuvastaa hienosti Cheekin Timantit on ikuisia -biisin alku "tää ei tuu poistuu täältä koskaan - -" . . .

Täällä 40+1 tänään. Aiemmin ajattelin et miten ihmiset muuttuu niin kärsimättömiksi tässä raskauden loppuvaiheessa, et mikäs tässä odotellessa, mut kyl se niin vaan on että etenkin nyt kun LA ylitetty niin on kyllä sellanen olo että sais tulla jo!! Etenkin just henkinen puoli ja kärsivällisyys alkaa olla kovilla, fyysinen vointi kun on kuitenkin vielä ihan hyvä. Pitäis vaan ajatella kaikkea muuta ja olla miettimättä koko ajan että koska, koska :rolleyes: Välillä se kyllä onnistuukin ihan hyvin kun on jotain kivaa tekemistä.

Kaippa se kuuluu asiaan, että itsekin kypsyy tässä lopussa ja haluaa jo synnyttää. Kyllähän tässä kaikki pelon ja jännityksen poikaset jää jo ihan kakkoseksi, kun yksinkertaisesti vain haluais kaverin ulos!

Tää päivä on mennytkin yllättävän nopeasti ja kivasti. Olo on hyvä ja äitikin teki tuossa yllätysvisiitin, jutskailtiin kolmisen tuntia. Nyt Totalilta lempiohjelmaani eli Hillerodin sairaalassa ja vois sit alkaa kehitellä iltaevästä.

Täälläkin 40+1. Olo ihan hyvä niin fyysisesti kuin henkisestikin. Päätin jo ihan alkuraskaudesta olla fiksautumatta laskettuun päivään ja ajatella vain, että muksu syntyy todennäköisesti joskus helmikuun puolivälin tietämillä.

Esikoinen syntyi 41+5, vaikka neuvola varoitteli jo viikolla 37, että vauva voi syntyä milloin vaan. Silloin varsinkin ne LA:n jälkeiset päivät tuntuivat toooosi pitkiltä. Mulla on pitkä kiertokin, mikä sekin tyypillisesti enteilee yli 40 viikkoa kestävää raskautta.

Nyt on oikeastaan sellainen "näinhän tää menee" -fiilis. Odottelen kaikessa rauhassa. Kyllä se tuolta ulos vielä löytää, kun se aika on. :)

Joo Samsam, toi asennoituminen varmasti helpottaa suuresti :) Itse oon koko ajan ollut enemmänkin varma ennenaikaisesta synnytyksestä (alkuraskaudessa etisen istukan takia ja myöhemminkin vielä kun kasvukontrollilultrassa kätilö povasi että joulun jälkeen voitte alkaa jo varautumaan), niin senkin takia varmaan tuntuu nyt hassulta kun mennäänkin yli LA:n. Mutta eipä tässä joka tapauksessa ole enää kun parisen viikkoa korkeintaan, eli ihan naurettavan lyhyt aikahan se on :p

40+1 ja yhtenä kappaleena ollaan. Mahtavat yöunet takana ja aamupuurot vedetty nassuun :happy:

Miekkosella on tänään vielä aamuvuoro ja loppuviikko (pe-su) vapaata, joten voidaan sit lähtee vaikka synnyttämään... mut jos ei lähdetä, niin menee varmasti päivät (ja etenkin illat) nopeammin kun ei tarvi yksin möllöttää.

40+1, yhtenä kappaleena edelleen ja melko unettomia öitä lukuunottamatta hyvin voivana. Mutta APUA, illalla tuntui kutinaa ja tänään oon tajunnu et ei kai vaan iskeny hiiva näin loppusuoralla..? :BangHeadOnko kellään tietoa mitä tässä tilanteessa? En uskalla hakea sellasta tablettiakaan apteekista kun ei tietoa kohdunsuun tilanteesta.. Neuvolaankaan kun en illasta voi enää soittaa.. :nailbiting: Stressaamaan käy kun tässä vaiheessa ei tiedä millon synnytys käynnistyy ja ei varmaan sais synnyttää jos tämmönen vaiva.. :sorry:

^ Mulle määrättiin http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=2&catalog=yasalescatalog&productid=67272(yabasecatalog) noita viime torstaina, tosin viikkoja oli vähemmän 36+3 silloin. (Tosin lopultahan kävi ilmi että turhaan noi ostin ja käytin kun oli ihan eri tulehdus menossa, nyt sitten 5pv jäljellä toista kuuria.) Ainut mitä käsitin nyt farmaseutin puheesta tän toisen kuurin kohdalla oli että asettimia ei saisi käyttää näin loppuraskaudesta.

Varmaan kannattaa olla heti huomenna neuvolaan yhteydessä kuitenkin.

Mulle lääkäri määräs canesten kombin ja ilman asetinta puikko paikalleen!

Tsemppiä Eriika! :love022

Täällä 40+3 ja toivon, ettei pariin päivään vielä tuu lähtö. Tyttö ja mies on molemmat kovassa kuumeessa, niin että mies ei pääsis mukaan eikä esikoinen siskoaan katsomaan tämän synnyttyä.

40+1 eikä loppua näy :meh: tosin joku maaginen voima tässä on, koska meillä myös esikoinen sai kuumeisen flunssan lasketun ajan kunniaksi :rolleyes:

Mistähän mää oon tykänny tuosta Samsamin kirjotuksessa? En ainakaan miehen ja tyttären kovasta kuumeesta. Hyvin nämä toimii, raskausaivot siis! Mutta ihanaa, että jaksaa aatella positiivisesti vaikka onkin 40+ :-) Tsemiä kaikille!

Huoh, täälläkin käännyttiin tänää 40 viikolle (40+0). Eikä mitään oireita :shifty: Sen kyllä huomaa, että pää alkaa hajoamaan kun muutaman kerran on tullut itkut siitä, että mitään ei tapahdu :sad001 Mies raukka yrittää kaikin tavoin parantaa mielialaani mutta mikään ei tunnu tätä mammaa enää auttavan... Sit menin vahingossa viel eilen lukee blogi postauksen, jossa vauva oli 41 viikolla kuollut kohtuun ni siitä vasta tämä mamma saikin kauheet hepulit :sorry: Miten sitä vielä jaksaisi loppu metrit positiivisin mielin?

Täälä myös 40+0. Yritän pitää itteni "kiireisenä" ettei tuu ajateltuu liikaa mahaa.. Eikä auta muiden utelut ja hössötykset. Lapsetkin on jo ihan kärsimättömiä. Miestä jännittää ihan pirusti. Eilen mun valokuvaamista harrastava sisko otti musta raskaus kuvia, toisaalta oli ihan kivaa, toisaalta kauhee nähä kuinka valaalta jo näyttää.. Mut tuli ihan hyviä kuvia, kun vaan asennot oli kohdillaan; "kaula pitkäksi niin ei tuu kaksoisleukaa, älä paina käsivartta kiinni kylkeen, näyttää isolta, peppu pitkälle niin saat semmosen nätin kaaren sinne selkään" jep jep :D

Takaisin