Olin tänään Nestlen vauvanruoka ryhmäkeskustelussa mukana. Sai kertoa oman mielipiteensä valmisruuista sekä antaa parantamis ehdotuksia suoraan valmistajalle (piltti,bona)
Ehdotin että tulevaisuudessa saisi vauvan ruokaa tuoreena ja oikean ruuan tuoksuisena sekä että pakkaus voisi sisältää myös jotain sormiruokaa
niin ja luomuna vielä 
Näitä jos alkaa ilmestyä kauppojen hyllyille tiedätte kellä on ollut sormensa pelissä

Ehdotin että tulevaisuudessa saisi vauvan ruokaa tuoreena ja oikean ruuan tuoksuisena sekä että pakkaus voisi sisältää myös jotain sormiruokaa
Näitä jos alkaa ilmestyä kauppojen hyllyille tiedätte kellä on ollut sormensa pelissä
ei vaan..kyllähän ne haisee ihan kummalliselta ja sit ku niitä pitäis maistaa ennen antamista. No ne ruoat maistuu ihan yhtä peeelle kaikki, ni mitä niistä pitäis huomata
..on niitä pilttejä yms.joutunut muutenki hätävaraksi ostelee.Vaikka vkonloppuisin teen isot satsit ruokaa (pakkaseen) niin kyllähän kaksi suursyömäriä ne äkkiä "tuhoaa". Ja ei, mulla ei ole arkisin aikaa tähän..ja mikäs siinä, hyvä että ruoka maistuu :)
Ja mä en tiiä mihin mun kaikki aika menee, mutta kyllä olen monena iltana ollut puolenyön aikaan vääntämässä ruokia, joten on päiviä, kun en tod jaksa alkaa väsäämään mitään omia ruokia pojalle. Kaapissa on aina hätävarana noita purkkiruokia, juurikin näitä -huono äiti pisteitä- keräilyjä varten. Niillä pisteillä voin viedä itseni joskus vaikka ulkomaille lomalle
Jos alkaa päiväykset lähenemään niin ite voin syödä hedelmä/marja soseet (tai käyttää leivontaa) ja koirat syö muut 
hipp on ainoa merkki, jolla on joitakin jo ihan ruuallekin maistuvia ruokia ja niitä yleensä ostankin, jos reissun päällä täytyy turvautua valmiiseen. Kotona teen kaikki itse aina jossakin välissä pienen satsin. Onneks tää kokoajan helpottaa, kun tyypit rupee syömään isompia paloja ja jonkun ajan päästä saa jo käyttää maitotuotteitakin jonkinverran niin voi siirtyä samoihin pöperöihin meidän kanssa. Ja tuo osittainen sormiruokailukin auttaa jo nyt jonkinverran, kun hätätapauksessa voi esim banaanin ostaa vaan välipalaksi reissun päällä, jos kestää siitä syntyvän sotkun
mitä te syötätte vauvoillenne iltapalaksi? Pitäis olla jotain sormiruokaa ku neiti ei suostu esim soseita tai puuroja illasta syömään, jossei kaverina oo jotain sormin naposteltavaa... Ja mulla lyö ihan tyhjää
tänään tyttö söi persikkasosetta ja pilkottua kananmunaa