LovecraftianBaby
Satasella mukana keskusteluissa
Pakko saada homejuustoa!!! Eilen oli tuskaa käydä kaupassa kun en tiennyt ottaako vai eikö ottaa.. tänään meen ja otan! Ja syön kaiken yksikseni!
Ruoka on mulle pyhä asia... Ehkä juuri tää ruokavalioon liittyvä epätietoisuus plus taipumus epäluuloon kaikkea ei-100%-varmaa informaatiota kohtaan ja toisaalta myös taipumus uskoa pahinta, on ollut kamalinta tässä raskaudessa
Ainakin tähän mennessä.. tai sitten se pahoinvointi.. aika 50-50. 
Olen miettinyt sitä sokeriton tammikuu - tempausta, mutta en usko että aion mitenkään syödä erityisemmin sokeria. Ei ole tehnyt mieli syödä hirveästi karkkia tms. ja tuoreista hedelmistä en luovu. En oikein ole varma että mihin kategoriaan riisipuuro sokerilla/kanelilla (ainakin kerran vielä ennen loppiaista!) kuuluu tai jos syö kerran kuussa pannukakkua mansikkahillolla.. mmm...

nom nom. Eli.. vastauksena kysymykseen.. en ole varma
Mutta se on varmaa etten suklaata syö! 
Olen miettinyt sitä sokeriton tammikuu - tempausta, mutta en usko että aion mitenkään syödä erityisemmin sokeria. Ei ole tehnyt mieli syödä hirveästi karkkia tms. ja tuoreista hedelmistä en luovu. En oikein ole varma että mihin kategoriaan riisipuuro sokerilla/kanelilla (ainakin kerran vielä ennen loppiaista!) kuuluu tai jos syö kerran kuussa pannukakkua mansikkahillolla.. mmm...

nom nom. Eli.. vastauksena kysymykseen.. en ole varma

)! Oman kokemuksen mukaan tällaisen lakon vaikutukset - eli juurikin se maltillinen sokerin syöminen tai sen välttely - jatkuu kuitenkin pitkälle lakon jälkeen.