Juu, nyt olen pähkäillyt jouluruokien suhteen. Mulle alkupalaksi limppua, saaristolaisleipää+kova juusto, karjanlanpiirakkaa+munavoi ja fetasalaattia. :)
Pääruuaksi bataattimuusia ja savustettua kalaa. (samaa saa muksu)
:) Ja jälkkäri jos on sellaista, mitä en voi syödä, niin syön vaan suklaata :)
Alkoholittomista: Itse tykkään Kopparbergin Karpalosiideristä. Se on hyvää. Olen siis aikaisemminkin tykännyt Kopparbergin siidereistä, niin tossa karpalosiiderissä on yritystä ja se on mun mielestä oikeasti hyvää. :)
Valkkareita alkoholittomia olen juonut. Jos tykkää makeasta, niin monet on hyviä. Alkoholitonta punkkua en oo juonut, siitä en osaa sanoa mitään.
Pääruuaksi bataattimuusia ja savustettua kalaa. (samaa saa muksu)
:) Ja jälkkäri jos on sellaista, mitä en voi syödä, niin syön vaan suklaata :)
Alkoholittomista: Itse tykkään Kopparbergin Karpalosiideristä. Se on hyvää. Olen siis aikaisemminkin tykännyt Kopparbergin siidereistä, niin tossa karpalosiiderissä on yritystä ja se on mun mielestä oikeasti hyvää. :)
Valkkareita alkoholittomia olen juonut. Jos tykkää makeasta, niin monet on hyviä. Alkoholitonta punkkua en oo juonut, siitä en osaa sanoa mitään.
Oluista tarkoitin siis
Kun minulle yksi toinen raskaana oleva kertoi että neuvolassa hänelle oltiin sanottu ettei saa syödä vaikka olisi pastoroidusta maidosta tehty. :banghead: