Ruokahimot ja -ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kaarna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä himoitsen suklaata iha hirveesti, ja sit luin jostain et pieni määrä on oikeesti terveellistä ja hyväksikin raskauden aikana. Kauhean vaikea vastustaa ettei tuu ostettua kaupasta aina joku pikku patukka mukaan. Ennen raskautta tuli todella harvoin ostettua edes suklaata.

Mä himoitsen suklaata iha hirveesti, ja sit luin jostain et pieni määrä on oikeesti terveellistä ja hyväksikin raskauden aikana. Kauhean vaikea vastustaa ettei tuu ostettua kaupasta aina joku pikku patukka mukaan. Ennen raskautta tuli todella harvoin ostettua edes suklaata.
Hei, mulla on ihan sama! Kaikki muu makea kuten pullat, leivonnaiset ja karkki ällöttää, mutta suklaata himoitsen ja oon syönytkin 😁 Tää on nyt alkanut ihan hiljattain vasta. Mikähän siinäkin on, keho kaipaa lisää rasvaa? 😅

Itsellä kans ihan ihme tuuliviirihommaa tämä ruokailu. Tänään voi syödä perunamuusia,mutta ei enää uudestaan. Tai makaroninilaatikkoa yhden kerran,mutta ei enää uudestaan. Vaikeaa...

Porkkanaraaste menee jos se on "kuivaa". Samoin makaroni ketsupin kanssa ja riisi sellaisenaan.. mitään lihaa ei saata syödä.

Kurkun reunat ja keskiosa ällöttää, samoin tomaatin märkä sisäosa, eli se kiinteä osa on ihan ok.
Rasvaton maito pitää lantrata vedellä 😅

Rukiinen ruisleipä maistuu kuivana versiona ja ilman mitään täytteitä.

Nälkä on mutta kun ei maistu. Onneksi oksennuskaan ei ole koko ajan tulossa,mutta todella huono-olo 24/7 😣

Rv 8+5

Takaisin