Ruokahimot ja -ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SiniApila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millon teillä alkanut pahoinvointi? En muista yhtään millon se yleensä alkaa. Sen muistan, että edellisessä päättyi 11-12 viikon tietämillä.

Mulla alkoi pahoinvointi 6+0, nyt 7+1. Ei tee mieli mitään kun ajatuskin ruuasta kääntää vatsan ympäri, mutta silti nälkä kalvaa:dead:

Juu ei mulla oo vieläkää yhtää pahoinvointia, mutta vähän semmonen inhottava olo jos ei syö tarpeeksi usein. Ja närästää tosiaan kans.

Tänään ei voinut vastustaa. Poikaa kiinnosti mitä maustekurkku radiossa On Ja avas sen. Siis se tuoksu! Pakko oli ostaa [emoji23]

Mä en vieläkään voi sietää sitruunaa tai sen hajua. Yök. Luulin tän menneen ohi muttei ollutkaan mennyt :D

Kahvipaketin näkeminenkin jo alkaa ällöttää, tinjami vai onkos se timjami, no se mauste kuitenkin ällöttää ihan hirveesti vaikka ennen oli ihan suosikki.

Hedelmiin on himo :happy: kanakastike alko etoon ja tökkiin, onneks viä ei sen suuremmin oo mitään huomannu :)

Aiemmat ruokaherkut etoo. Esimerkiksi grilliruuasta sulatejuustoherkkusienet käärittynä pekoniin on ollu mun kesäherkkua. Ei uppoa enää... Porukoilla ollaan just kylässä ja äiti katto kyllä pitkään mun ruokalautasta.. :D

Ei tee oikeen mitään mieli, pakosta on oikestaan pakko syödä, on semmonen etova olo koko ajan. Kahvi ja entinen suursuosikki pepsi max jäi pois jo heti alkuunsa.

Mulla tullu ekat himot ruokiin, pyörii koko ajan mielessä herkkusienet ja kananuudelit, haluisin syödä niitä koko ajan :hungry: Ja oon kyllä usein syönytki, ai että mitä herkkua! :grin:grin

Mulla ällöttää vähän sama mikä ruoka mutta ei pahasti. Mieli tekee kebabbia

Nyt kun muutaman päivän ollu hirvee olo niin ainoo mikä suht helposti menee alas on hiilarihöttö! Risottoo, paahtoleipää voilla, perunalimppua voilla....:wacky:

Clea, mulla on ihan sama homma. Kaikki hiilaripitoinen menee alas. Liha, rahka ym. mit' normaalisti sy;n ei puhettakaan.. Huono olo seuraa nyt koko per'ss'.

Tosi kiva, lapset painellut n'pp'imist' jotenkin ''kk;set pois.... :eek:

Mun tekee mieli vaan perunamuussia :joyful: oon tehnykki muutaman kerran jo, mut ei sitä kuitenka määräänsä enempää pysty syömään.

Ja sit mua ällöttää punanen liha. Tosi yllättävää koska ennen raskautta olin todellinen lihan ystävä ja söin pihviä , jauhelihaa yms . Mut nyt ei mee pihvi ees mäkkärin hampparissa :sad001 kasvisruokia oon tehny ja syöny

Ei tee oikeen mitään mieli, pakosta on oikestaan pakko syödä, on semmonen etova olo koko ajan. Kahvi ja entinen suursuosikki pepsi max jäi pois jo heti alkuunsa.

Joo täälläkään ei tee mieli oikein mitään :shifty:

Mun tekee mieli kaikkea hyvää. Hyvällä tarkoitan kaikkia mahdollisia ruokia mitkä maistuu mun mielestä hyvälle, en herkkuja kuten karkki ja jätski. Vissyä tekee myös mieli ja kahvia oon juonut plussan jälkeen kaks kuppia ja yhden hörpyn, ei vaan maistu enää hyvältä. Mut enmä vielä katso että mulla olisi varsinaisesti mitään raskaushimoja, ruoka vaan maistuu paremmalta kun lopetti tupakoinnin. :) Leipää oon alkanut syömään nyt päivittäin vaikka ennen söin sitä todella harvoin.

Lähinnä kaikki ruoka ällöttää eikä meinaa maistua mikään. Pakko kuitenkin jotain syödä, enimmäkseen syön hedelmiä, porkkanoita ja viiliä. Kahvi jäi pois pari viikkoa sitten, ei vaan pystyny enää juomaan ilman yökkimistä. Himona ollu nyt aito ja oikea coca cola :D

Takaisin