Ruokahimot ja -ällötykset

Mulla on tullut himo kaikkeen ruokaan josta oon lapsena pitänyt :D Esimerkiksi maustetut viilit, lounas salaatti ja saarioisten kinkkupizzat. :D Aluksi kahvi ällötti, mutta nyt se on alkanut maistua vähän turhan hyvin.
 
Uusimmat himotukset:
• näkkileipä ja päälle PALJON oivariinia
• kiivit!!!

Mistäköhän nää mahtaa tulla kun en esim näkkäristä oo kummemmin ikinä välittäny, enkä kyllä kiivistäkään :grin
 
Hei mulla on tullut kans noi kiivit! Söisin niitä vaikka joka päivä, vaikka yleensä en syö melkeen koskaan.
 
Näkkäriin tullut kans ja hapankorppuun :D ennen enn välittänyt yhtään niistä
 
Jäiset mustikat :wacky: Rasia menee päivässä kun tungen mustikoita joka ruokaan.. (tai ainakin melkeen kaikkiin ) :p
 
Tää on jännä, mulla ei oo ollu mitään ällötyksiä tai mitään himoja.
Toki olen valinnut syödä joitain asioita enemmän kuten appelsiineja, mustikoita ja muita marjoja, mut en koe et ovat olleet himottavampia kuin ennenkään. Syön normaalistikin paljon voita ja rahkoja, juustoa ja tuoreita vihanneksia, eli ehkä siks mitään himoja ei ole syntynyt tai en tunnista niitä kun ovat kuuluneet listalle vahvasti ennenkin.
Mut varsinkin ällötyksiä, ei tuu mieleen mitään.
 
Mun on tässä raskaudessa tehnyt mieli vähän kaikkea hapanta: sitruunaa, piimää, viiliä, hiilihapollisia juomia. :D
 
Hedelmänpalat vaniljakastikkeella. Ehkä kuitenkin parempi mieliteko kuin karkit tai jäätelö :D
 
Mulla on mennyt ihan hirveästi omenoita tämän raskauden aikana :) suklaata ja jäätelöä on myös tehnyt mieli, mutta niitä olen pyrkinyt rajoittamaan.
 
Täällä suurimmat himot on ollu tähän mennessä cokis, karkki, ja banaani; ei kahdet tertut enää riitä ko pitää jo kauppaan kimmota!:)
 
Takaisin
Top