Ruokaa ruokaa...mitä himoitsette, mikä tökkii?

Porkkanaohukaisia ja tonnikalaa!! Pari päivää sitte tuli sellanen olo et niitä on saatava just nyt heti tai tulee kiukkuitku :D No enpä saanut ja itku sitte tulikin... En toki herkkä ole [:D]
 
Appelsiinimehu tökkii! Sitä join alkuraskaudessa ja kun oli huono olo,niin sen jälkeen en ole koskenut appelsiinimehuun.
Mutta appelsiinit taas on suurta herkkua juuri nyt. [:D]
Ja suklaa ja salmiakki. [;)] nams.
 
Mullakin menee monta appelsiinia päivässä [:)] Ennen en niitä jaksanut kuoria ja söin mieluummin mandariineja mutta nyt on appelsiinin himo niin kova ettei väliä vaikka kuorimiseen meneekin hetki.
 
Nyt oon tehnyt varmaan viikon ajan joka päivä smoothien jossa n. 1-2dl pakastemustikoita, 1 banaani ja n. 3dl maustamatonta soijamaitoa.... NAM. Ei tarvii mitään lisämakeutusta, kaiken lisäks suht terveellinen!!
 
SINAPPI!
Hyvää!

Kiva vaan, että mulla näemmäs alkaa olla tosiaan tota pahoinvointia taas :(
Tässä menikin jo monta kuukautta ilman sitä ja samalla ilman mitään ihmeempiä mielitekoja, himoja tai ällötyksiä.

Mutta nyt kun tuota pahoinvointia meinaa taas puskea päälle (se on suht yleistä, että viimeisellä kolmanneksella jotkut alkaa voida vähän pahoin), niin tulee taas näitä outoja fiksaatioita ruokajuttuihin.
Onneksi tää nyt on lievää versiota siitä syksyisestä, vaikka en sillonkaan oksennellut valtoimenaan. Oli vaan semmoinen tympeä ällöttävä olo melkein koko ajan.

Ja ihme juttu: aikaisemmin mun teki mieli kaikkea happamia omenoita ja sen tyyppistä raikasta juttua, mutta nyt ei enää ollenkaan.
 
Ja minä söisin mielinmäärin hedelmiä (omenat, banaanit, kiivit, ananaskirsikat, ananas, päärynä,satsuma =kaikki käy)
ja paasto-raja-arvon vuoksi sais syödä vaan 3 hedelmää päivässä eikä niitäkään kerralla :/
Ananaskirsikassa on paljon A-vitamiinia, joten sitä ei sovi popsia muutenkaan joka eikä edes jokatoinen päivä.

Muita ihmeellisiä mielitekoja ei ole tullut, perussettiä syödään ja ruoka maistuu :)
 
Takaisin
Top