RU

Mulla rakenneultra keskiviikkona, mutta tänään (21+0) tehtiin ennakoiva rakenneultra kun kolmatta päivää nyt supistellut parhaimmillaan kymmentä kertaa tunnissa myös levossa. Mitään syytä supistuksille ei löydetty, viikko saikkua, mutta saipahan katsella pientä oikein urakalla Ultraava lääkäri ei ollut rakenneultran kanssa niin sinut, mutta kaikki näytti olevan hienosti, mitat tosin vastasivat viikkoa isompaa sikiötä. Saa nähdä mitä keskiviikkoaamuna tuumaavat kun seuraavan kerran syynätään. Sukupuolta en eded viitsinyt tiedustella kun ei ollut tämän(kään) ultran kannalta relevanttia tietoa.
 
Meillä oli perjantaina ultra, kaikki hyvin. Poikaa ennustivat vaikka olen pahoinvoinnin takia ollut varma, että tyttö on tulossa. Kuinkahan varmaksi tuon sukupuolen voi uskoa..? Esikoinen tyttö, joten mietin, alanko hankkiutua eroon tyttöjen vaatteista.
 
Meillä oli perjantaina ultra, kaikki hyvin. Poikaa ennustivat vaikka olen pahoinvoinnin takia ollut varma, että tyttö on tulossa. Kuinkahan varmaksi tuon sukupuolen voi uskoa..? Esikoinen tyttö, joten mietin, alanko hankkiutua eroon tyttöjen vaatteista.
Olen kuullut, että tyttöennustus helpommin voi vaihtua vielä pojaksi, mutta harvemmin toistepäin.
 
Ton takia kyllä kysyn ensi kuussa viel sitä tyttö veikkausta uudelleen. Yhet pinkit vaatteet on, mutta enempää en uskalla.
 
Meilläkin jäi vähän epäselväksi, vaikka poikaa epäili. Mun kaveri kyllä oli loppuun asti poika, vaikka tyttönä syntyi :D
 
Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että tyttö, mutta mie ite tarviin vielä itse vahvistuksen :D Vaikka en minäkään mitään siellä nähny ja olotki ollu tyttöön :D Mut silti.
 
mut sai ultraava kätilö uskomaan aika hyvin, kun saatiin kahdet kuvatkin häpyhuulista, kun ei tuo veijari oikein muuta halunnut näyttää :) . 96% varmasti oli sitä mieltä :)
Mutta sanoin miehelle, ettei ole kiveen kirjoitettu :)
 
Hyvä että kaikki oli kunnossa, toivottavasti supistuksetkin rauhoittuvat.

Valitettavasti eivät ole kyllä rauhoittuneet. Omaa mieltä rauhoittaa vain se, että mitään vahinkoa nämä supistukset eivät ole (vielä) saaneet aikaan..pitää huomenna ottaa asia puheeksi varsinaisessa rakenneultrassa ja vaatia kontrolliaikoja.
 
Suuri jännitys putosi harteilta. RU ohi ja kaikki on kunnossa. Liikkui ihan mahdottomasti ja ultraaja kyselikin enkö tunne, no en muuta kuin satunnaisia kuplia ja pari muljahdusta :D niin selkeät merkit oli että poika tulisi, jotta ajattelin siihen voivan aika hyvin luottaa :)
 
Mä oon aina miettinyt et mistä ne repii noi prosentit sukupuolen varmuuteen [emoji23] siis 50% on ihan jokotai mut esim toi 96% [emoji23]
 
Rakenneultra oli tänäaamuna ja täydellinen pieni tyttö siellä vilkkaasti molski! Aika varmanoloinen oli kätilö arviossaan, näkymä oli hyvä eikä ulokkeita näkynyt. Lisäksi sain maanantain testien tulokset ja hiivahan sieltä löytyi, saa nähdä kuurin jälkeen onko se supistusten takana vai ei.
 
Meillä on tänään ru!! Jännittää :D en oo vielä ees päättäny haluanko tietää kumpi tulossa, mies haluais mutta kun se on aina veikkaus kumpaa otettaan. Eilen työkaveri kertoi että heille sanottiin että tyttö on tulos ja synnytykseskin vielä tyttöä luvattiin ja sotukin oli jo tytön kunnes hokattiin et ei ku tähän onkin poika!!! :D
 
Täälläkin rakenneultra takana sekä tällä viikolla ollut tarkistusultra ja kaikki ok :) Selkeä tyttölupaus saatiin:Heartpink Vois pitää hyvinkin paikkaansa kun oksennan niin paljon ja hajuherkkyyttäkin on mitä ei pojista ollut vaikka pahoinvointia oli. Eli tyttö-poika-tyttö-poika-tyttö meidän muksut sitten :grin
 
Takaisin
Top