Olisin halunnut joo huijata nimenOlisitko toivonut että osuu huumorintajuinen pappi ja lukee ensin jonkin väärän nimen?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Olisin halunnut joo huijata nimenOlisitko toivonut että osuu huumorintajuinen pappi ja lukee ensin jonkin väärän nimen?![]()
Onneksi ei tod näk oo kiire :)Meillä ei oo hajuakaan ketä pyydetään kummiksi :D
Ööö... Miks siis kysyit jos et ollu tosissasi? En ihan ymmärtänyt.Kysyin papilta, voiko ristiäiset pitää sellaisena virtuaaliversiona esim. Skypessä tms. jos sairastelut estävät ihmisiä liikkumasta. Pappi selitti tosissaan (luullen minun olleeni tosissani), että valitettavasti ainakaan papin ja kummien osalta se ei ole mahdollista.![]()
Ööö... Miks siis kysyit jos et ollu tosissasi? En ihan ymmärtänyt.
Mä oon siis ollu sellaisissa ristiäisissä, missä yks vieraista seurasi tapahtumaa videopuhelun välityksellä. Pappi, lapsi, vanhemmat, kummit oli kastetjuhlassa paikalla. Mutta yks vieraista oli ulkomailla, joten hänelle soitettiin videopuhelu kasteen ajaksi.
Aaaa! :) luulin et kysyit muuten vaan seurakunnan papilta tota. Koska varmasti on ihan oikeasti niitä ihmisiä ketkä pohtii nyt just noitakin tilanteita/mahdollisuuksia..Tämä pappi on hyvä tuttava. Puhuimme karaanteeneista ja kokoontumiskielloista. Siinä samassa heitin kysymyksen koko juhlan digitalisoimisesta. Mutta virne taisi jäädä papilta huomaamatta. Juhlien siirtoon pääsimme sitten tuon "portaan" kautta.
Tiedän tapauksen, jossa matkustuskyvytön isovanhempi on ollut mukana videon välityksellä.
Aaaa! :) luulin et kysyit muuten vaan seurakunnan papilta tota. Koska varmasti on ihan oikeasti niitä ihmisiä ketkä pohtii nyt just noitakin tilanteita/mahdollisuuksia..