Rintojen kasvu?

Löyty parit hyvät liivitkin Lindexiltä. Koko kyl yllätti pahemman kerran.. Oon kokoajan käyttäny 90d liivejä, mut näköjäs ihan liika isoja. Jostain luinkin et suurin osa naisista käyttää vääränkokosia liivejä. Liivit ku pitäis olla tosi napakat rinnan alta ja sit kuppikokoon tulis satsata enempi..

No, mä otin äidin mukaan. Se meinas heti et kyl mun tarvii f-kuppi ottaa. Mä naurahdin et en ny sentään, nii paljoo ajatellu turpoovani maidon myötä, mut otin siitä sit eri kokosia liivejä sovituskoppiin. Äiti tutkaili sit aina et miltä näyttää. [:)]

No, lopulta löyty erittäin hyvin istuvat ja tukevan oloset liivit. Rinnan ympärys 85 ja kuppi tosiaan se F. En ollu uskoa silmiäni ku katoin sitä kokoa. Ne ei edes näyttäny kovin suurilta päällä (henkarilla kyllä.. [:D]). Menis siis nyt jo ihan hyvin, mut kun kokeilin ni pikkasen ois vielä kasvuvaraa ulospäin ku rintavarustus turpoo maidosta. Et niin se äitee oli vaan oikeessa. [:)] Mut nyt on sit mustat ja valkoset liivit hankittuna ja samasella reissulla tarttu henkasta ja maukasta vielä mukaan musta ja valkonen imetystoppi sekä musta ja valkonen imetyspaita. Et taas pärjätään ainakin tovi.[:D][;)]
 
Takaisin
Top