Rintojen kasvu?

Inxu

Piirimestaruustason postaaja
Onko teillä rinnat kasvanu yhtään? Eilen ukkoni kanssa tultiin semmoiseen tulokseen, että mulla on ehkä jopa pienentyny eikä suurentunu [:@] Ei sillä on noilla vielä kokoa, ja olen aina pienemmät halunnut, mutta onko sillä sitten vaikutusta maidon eritykseen [:(]
 
Joo, mulle alko kasvaa jo 8-vuotiaana [8D] Raskauden alussa ne tais vähän turvota, vaan nyt näyttävät kutistuneen, tosin se taitaa johtua näköharhasta kun maha on paisunu. Nyt, jos on pakko käyttää liivei, mulla on ikivanhat 75C -liivit ja kupeissa on vieläkin varaa kasvuun. Mut 95% ajasta kuljen ilman eikä haittaa yhtään. Just ennen raskautta yritin ostaa A-kupin liivei, mutta niissä tuo kuppien paikoitus oli liian tiukka (keskellä) eli kauppaan jäivät.
 
On mulla siis omaakin rintojen kokoa (80D), mutta ei oo siitä kasvanu siis yhtään :)
 
Eipä ole minullakaan kasvanut, ainakaan et liiveistä huomaisi. Sillon tällön on yksittäisiä päiviä et illalla huomaa et on rinnat ollu turvoksissa tai päivällä liivit ahistaa, mut seuraavana päivänä on taas ihan hyvät ne omat vanhat liivit...
 
Minä oon vuosia käyttänyt 75C:tä mutta tuossa joulun alla alkoivat, hieman valmistajasta riippuen, kaikki käydä liian pieniksi.  Kävin liiviliikkeessä sitten oikein "virallisesti" kokeilemassa, että mikä se mun kokoni nyt on niin myyjän kanssa tulimme siihen tulokseen, että 75D on mulle hyvä. Mutta nyt ne ainokaiset D-kupin liivit on alkaneet tuntua vähän ahtailta että pitäisi sitten vissiin kokeilla jotakin muuta vielä. Eli kasvua on kyllä ollut - ja tulee varmaan olemaan![8|] 
 
Oon aikaisemmin sanonu, että raskaudessa ehkä ainut hyvä puoli on se että rinnat kasvaa. Aikaisemmin ollu A-kupit, pitäs lähteä taas rintaliivikauppoihin kun B-kupposet alkaa olemaan ahtaat..Aika huimalta kuulostaa, että neuvotaan ostavan imetysliivit ennen synnytystä niin niihin pitäs vielä mahtua nyrkin verran ylimääräistä..Onneksi oon pieninyrkkinen :D 
 
Mulla muutosta tullu 85 B ja C;stä 90 kokoon, kun lähinnä vyötärönseutua alkoi kiristämään.
 
Mulla on kyllä selvästi kasvanut..roikkuu alaspäin kun kermapursuttimet  ja hyvin tullut arpia rintoihin kanssa..mitä ei yleensä mulla. Ja kuppikoko on varmasti muuttunut..mulla on tuolla useat B-liivit,ja parit 80C liivit,mutta niistä tulee tissit ulos!  Jotenka kyllä ne taitaa olla kasvanut.
 
Ei mullakaan merkittäviä muutoksia paitsi että kun tuo maha alkaa tosta tissien alapuolelta ni ympärysmitta kiristää monissa liiveissä. Mulla myös entuudestaan liivit kokoa 80D ja itseä ahdistaa kun hirveen vähän löytyy siitä isompia, sopuhintaisia ja semmosia mitkä ei näytä meijän mummon liiveiltä. [;)] Oon nyt ostellu vaan imetysliivejä aletangoista muutamat kokoa 85DD. Saa nähdä kuinka käyvät sitten enää päälle jos nää nyt tästä kasvaa vielä. [8|] Mut kun mä oon niin mukavuudenhaluinen että tahdon aina ensin "ajaa liivit sisälle" eli pidän yhen lenkin ajan päällä, pesen, pidän taas pienen hetken ja pesen ja vasta sitte hetken päästä ne alkaa mukautumaan omiin tisseihin mukaviksi. Eipä tuolla kai väliä vaikka sitten pidän niitä imetysliivejä jo nyt ja venyttelen itselle sopiviksi. [;)]
 
ansku81: joo mäkin oon odottanu kauhulla että paljon rinnat kasvaa. Oon kattellu joka paikassa "siedettävän" näkösiä rintaliivejä tuolta koosta tai jos menee seuraavaan kokoon niin ei kyllä hirveesti oo tullu vastaan :( 
 
Mulla ei oo kyllä kuppikoko kasvanut yhtään, sama vanha mitätön A-kuppi. Rinnanympärys on sentään levinnyt ja sen takia olen suurimman osan liiveistäni joutunut jättämään kaapin pohjalle. Entinen 75 cm ahistaa ja pahasti.

Yritin sitten löytää Lindexistä imetysliivejä, kun täällä kehuttiin et sieltä löytyy nättejä ja tukevia ja ainakin yhdet kannattaa hommata ennen synnytystä, mut yhdessäkään mallissa tai värissä ei ollut haluamaani B- kuppia ja 80 cm rinnanympärystä. Pitänee mennä tutkailemaan uudelleen muutaman viikon päästä, josko ne olis tilannut sit uusia. Onko muita kauppoja mistä kannattaisi käydä liivejä katsomassa? En jaksa enää massun kanssa ravata pitkin kaupunkia.
 
Ennen C75, nyt ollut D75 ja yhdet niistä on jo armottomasti liian pienet. Eli... liiviostoksille kait...[>:]Pitääskös se kokkeilla sitten jo E75:ttä [8|] *huh* ympärysmitta ei kyllä ole muuttunut miksikään.
 
Ei ilmeisesti vaikutusta maidon tuotantoon. Rasvaahan suurin osa on. Siis ulkonäköseikka.

Rasvaa lie minullekin vain kertynyt, kun joistakin liiveistä pursuaa. Isompia ei ole tarvinnut. Ympärystä vain lisännyt.
Isot rinnat ois luvassa perimän puolesta, joten kipeetä mahtaa synnytyksen jälkeen tehdä....
 
Mä olen edelleen F70, tosin jotkut ennen ympärysmitaltaan hiukan löysät E75- liivit on alkaneet tuntua vähän mukavammilta päällä. Mulla on valmiiksi sen verran isot rinnat, että onneksi ne ei ole kasvaneet. Kauhulla odotan, miltä ne näyttää, kun maito nousee ja miltä ne näyttää sitten imetyksen jälkeen.
 
Huokaus, musta tulee varmaan ihan meijeri, kuten äitinikin oli. Mutta ehkä niiden ulkonäkö ei kärsi tuosta imettämisestä niin kauheasti, kuin jos olisi tosi pienet rinnat. Näin ainakin  neuvolassa sanottiin. Ja eipä tuo äitinikään mitenkään kauhealta näytä. Iso rinta roikkuu, minkäs teet. Painovoimahommia...[:)]
 
Kyllä mullakin on tainnut rinnat kasvaa... C-kupilla mentiin ennen mut nyt vähintään D tai ostinpa kerran kokeeksi nyt jopa E-kupilla. Samoin rinnanympärys myös pikkuisen isompi...
 
Hassua! Tänään multa alkoi erittymään semmosta kirkasta nestettä rinnoista. Tosin nesteen erittyminen vaati rinnanpään hieromista ja muutenkin rinnan hiplailua. Piti ihan testata molemmista tisseistä ja kyllä se vaan toimi[:D] silloin kun ei hiplannut niin ei sieltä mitään nestettä erittynyt mut ei paljoakaan tarvinnut pyöritellä niin johan kostui. Tuo erittynyt neste oli kyllä kirkasta.. ei yhtään semmosta vaaleaa maitomaista, mut jospa se on jotain maidon esiastetta[:)] Onko muilla samallaisia kokemuksia?
 
Mulla on öisin valunut aika paljonkin jo tuollaista nestettä ja tosiaan jo pidemmän aikaa...
Välillä se on kirkasta ja välillä semmoista kellertävämpää.
Lakanoihin ja paitoihin tullut semmoisia euro-kolikon kokoisia länttejä...
 
Täällä on kans alkanu maito nousta rintoihin [;)]. Ei nyt itestään valu vielä, mut jos vähänkin puristaa ni oikeen norona valuu. Välillä kirkasta, ja sit sellasta kellertävää/valkosta. Rinnat on ollu useemman päivän kans tosi kipeet ja eilen kattelin peilist et näytti mun mielest iha turvonneilta. Verisuonet kans kuultaa läpi, et kyl siel jotain kasvua on tapahtumassa. Kävin kattoos imetysrintsikoitakin eilen KappAhlissa ja Henkassa, mut ei ne ollu kunnollisia. Oisin tarvinnu/halunnu oikeen tukevat liivit ja kuppikoko sais olla dd, mut eipä löytyny mitään mikä ois istunu hyvin päällä. Päiviks haluisin tukevamat, ettei ihan pääse roikahtamaan imetyksen jäljiltä. Niillä lindexin liiveillä pärjää sit varmaan yöt ku on nii mukavat ja ilman kaaritukia.[:D]
 
mulla ei oo rinnoista tullut mitään [8|] en kyllä oo puristellutkaan :) no kyllähän sitä kerkiää sittenkin toivottavasti kun vaavi on syntyny [:)] ei kyllä rinnat mun mielestä vieläkään oo kasvanu yhtään [>:]
 
Takaisin
Top