rinnat ja maito



yosa81 kirjoitti:
Mutta eipähän tarvi kärsiä hartiasäryistä ja vaateongelmista isojen rintojen takia!

Noh, totta tuokin, mutta edes kerran elämässäni olisin halunnut kokea, millaista pari kuppikokoa isompien rintojen kanssa eläminen on. :D
 
Mulla tuli rintoihin kokoa vähän puolivälin jälkeen. Ennen ensimmäistä, kuppikoko oli normaalisti jotain d-e luokkaa, joten sitten sen raskauden myötä oli kolmen pallon profiili, jäätävät niskasäryt yms. Ekan imetyksen loputtua tissit hupeni IHANAN paljon, vaikka sellanen tuulessa lepatus olis varmaan ollu helppo efekti, se että se paino hävis etumuksesta oli tosi vapauttavaa. Nyt toisen raskauden myötä, ollaan taas siellä maksimi- lähes maksimi jotain g-h luokkaa, ahdistus on suuri. Hirveen kokonen maha, itestä ainakin tuntuu siltä, ja ihan jäätävät tyshoonit siihen päälle, ni on kunnon kananjalat. Hienoo. Onneks mä jo ennen muksuja ilmotin, että sit kun ne tykit siitä kuihtuu pois minkä kuihtuu, mä käyn leikkauttaa ylimääräset nahat veks, josko sais ekaa kertaa elämässään sellaset "nätimmät" ja pienet tissit. Joku reilu b olis jo ihan huikee juttu. Toki siel on myös muutama sidekudoskasvain mistä haluisin samalla rysäyksellä eroon, mut jos nyt eka imetellään tää tulokas tyytyväiseks.
 
Takaisin
Top