sista81
Näppärä viestien naputtelija
Puklut tulee maidon jälkeen ja me syödään kiinteät ja maito eri aikaan. Kiinteistä poika ei siis puklaile lainkaan. Se, mistä mä nyt olen vähän huolissani, on tuo vatsahappojen haju. Niin, ja pukluja saattaa tulla vielä tunti tai kaksi maidon jälkeen. Jos ennen maitoa on syöty kiinteitä, nekin tulevat lopulta ulos. Esimerkiksi nyt tulevat ulos kahdelta syödyt kiinteät ruoat, koska vähän aikaa sitten imetin pojan. Meillä noita pukluja tulee ihan ilman ponnistelujakin, siis maatessa, istuessa, pystyasennossa, sylissä, sitterissä... Lattialle en edes ole tänään laittanut poikaa (muuta kuin aamulla), kun sapuskaa on tullut ulos koko päivän :( Sänky on puklailtu ihan läpimäräksi päikkäreiden aikaan/jälkeen.. Huh huh.. Meillä taitaa jäädä tuo päärynä jäähylle, jos tämä johtuisi vaikka siitä. Muuta syytä en ainakaan keksi. Nää puklailut oli sentään vähentyneet jo jossain vaiheessa. Yleensä tuo poika haisee happamalle maidolle, nyt se haisee ihan ehdalle oksennukselle - ja minä myös ja koko asunto..