Tällainen kaksi nappirivinen takki on tosi helppo muuttaa raskaus/liinailu ystävälliseksi syksyyn/talveen.

Jos haluaa liinailla lapsi takin sisällä, niin tuollainen suorakulmainen paneeli pienellä kaarella yläreunasta. Mun paneeli sattuu olemaan yhtä leveä kuin takkikin. Sit napen lävet reunoihin.

Tältä näyttää napitettuna paikalleen.

Ilman lasta tuo näyttää vähän hassulta kaulan alueelta. Jos teen uuden paneelin pelkälle raskausmasulle, niin tekisin paneelista enemmän kolmion mallisen.
Tässä kyseisessä takkimallissa on magneettinapit kauluksessa, joiden napitus supistaa kaula-aukon raskaus vatsalle paremmaksi.

Itse harkitsen että puen kyseistä takkia vain tälleen vuoden vaihteeseen saakka, ehkä jollain kauniilla pinnillä rypytän yläreunaa kasaan kans. Kaulahuivi kans auttaa asiaa.
Sit oon nyt kaks talvea liinaillut lapseni ja tän takin kanssa, joten ollut äärimmäisen toimiva ainakin meillä. Oon pukenut tätä myös yksin ilman paneelia ajoittain jos lapsi ei oo ollut liinassa.
Jatko kehitystä varten olin ommellut vetoketjun puolikkaan yläkaareen, jotta voisin valmistaa hupun suojaamaan lapsen niskaa kun on liinassa. Rehellisesti se oli turhaa hommaa, en koskaan oo käyttänyt lapsella huppua tässä. Fleecekauluri ja hyvä pipo oli mielestäni riittävät. Viimalla nostin takin oman kauluksen pystyyn ja suojasin sillä lapsen kasvot.
Ainoastaan kritiikkinä että tuuli saattaa käydä takin alareunan kautta. Itse kylmällä painoin kädellä takin alhaalta kiinni (pitelin vauvaa siis pepusta) jotta ei kävisi kylmä viima. Samoin lapsella oli villasukat aina. Varmaan tuun neuloo napitettavan tuubihuivin tähän, jolla suojaan alkuun masun pohjaa ja sit jatkossa lapsen liinan päältä.