Kesä on tässä hetkessä vielä tulossa, mutta päästään kokee talven haasteet isoilla raskaus masuilla. Ajattelin että joku tällainen ketju vinkkien jakamiseen vaatteista voisi olla kätevä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Pitääkin katsoa et saako noita vedenpitäviä spiraalivetoketjuja jostain niin, et saisi kuoritakkiin paneelin@Tuulis tuo sama paneeli idea toimii vetoketju takkeihin JOS löytää samanlaisen vetoketjun hammastoltaan. Tai vaihtaa alkuperäiset vetoketjut.
HenkselitTyöhousuissa mietityttää kun oon tottunut pitämään työkaluja (reisi)taskuissa, et miten raskaushousut pysyy ylhäällä jos taskuissa on painoa. Riittääkö leveä resori korvaamaan vyön?
Monelle näppärä vinkki, mut mun mies on melko siro. Ollaan saman pituisia (170 cm), mut hänellä on paljon kapeampi lantio kuin mulla, niin housut ei tälläkään hetkellä mahdu. Jotkut villapaidat ja hupparit saattaa kyllä mennä vieläVinkkinä jos vaan mitenkään sopii omalle kohdalle, niin ite käytin mieheni ulkohousuja ja takkia syksyllä, kun odotin joulukuista. Meillä mies käyttää suunnilleen samaa vaatekokoa kuin itse mut on pidempi, niin miesten koot meni hyvin![]()