Raskausuutisen kertominen muille

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Silk, 29 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Vaihdat holittomat juomat normipulloihin ja juot vaa niitä. :grin
    • Tykkää Tykkää x 4
  2. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Ai niin en edes tajunnut ajatella tätä. Mulla on pikkujoulut 30.11 tuntemattomien seurassa, joihin olen jo maksanut ruoat eli pakko osallistua... Enkä kyllä siellä halua tuntemattomille kailottaa asiasta.. täytyykin miettiä tätä että jos tilais etukäteen vaikka holittomat ja maksaa ne niin ehkei tarvii kailottaa..
  3. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Kiitti vinkeistä! Mähän olen jo muutamassa tunnissa ehtinyt kertoa haamulaisesta miehelle, äidille ja kolmelle parhaalle kaverille. :rolleyes: Mutta ei mekään nyt ihan kaikille haluttaisi kuuluttaa.
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Noniin. Tänään käytiin ottamassa Eskoisen 1v kuvat. Tarkoituksena olisi laittaa mun ja miehen vanhemmille. Pelkästään lähipiirille meinataan kertoa vähän ajoissa. Otettiin siis kuvia missä mies pitää sylissä vauvaa ja kehyksiin laitettua numero 1 ja mulla on toinen kehys missä on numero 2. Pidän kuvassa sitä mun mahan päällä. Toisissa kuvissa lukee isoveli 2020. Ajattelin laittaa kyseisen kuvan ja saavat itse tajuta sen. Jos eivät tajua niin se on niiden häpeä :grin
    • Tykkää Tykkää x 7
  5. Camomillaa Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Ihana idea! :love7
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  6. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Jaha, tänään sitten juhlat tulossa. Saa nähdä miten käy. Mies on sitä mieltä, ettei aleta turhia salailemaan, mutta itse en haluaisi vielä ihan kaikille mainostaa. Olen kyllä henkisesti varautunut siihen että jään kiinni.

Ja töissä joudun varmaan paljastamaan aika pian. Meillä on välillä säteilyaltistusta ja se on aika selvä juttu, kun lisääntymisikäinen nainen joutuu kieltäytymään ko. tehtävistä.
    • Tykkää Tykkää x 3
  7. Ninnelinanneli Aloittelija

Me aateltiin kertoo isänpäivänä puolison vanhemmille kirjottamalla kortti ”oiken hyvää papan päivää”
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Mies möläytti kaikille muutaman kaljan jälkeen. :shifty: Jep jep.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 8
  9. Piitula79 Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Kaadat sen viinin salaa johonki "kukkaruukkuun" ja otat muka vähän lisää :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Piitula79 Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Meillä suunnitteli mies samaa, kun haluaa kertoa jo nyt omille vanhemmilleen :woot:
    Toinen on niin innoissaan, mutta sehän on vaan ihanaa, kun välillä tuntuu, että mies ei muista koko raskautta o_O
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. 1haaveissa<3 Peruskäyttäjä

Me ollaan onneks miehen kans samoilla linjoilla ettei ainakaan kerrota kenellekään ennen ku varmistetaan et joku on kyydissä. Eli aikasintaan varhaisultran jälkeen. Mut minä haluaisin oottaa ehkä vähän pidemmälle ja nauttia tiedosta kahestaan. (helpommin sanottu ku tehty, MINÄ haluaisin kailottaa kaikillie, mutta en uskalla ennenku on tarpeeks pitkällä ja pahin riskiaika ohi)
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Jouluäidit 2020

eikö näitä viestejä voi poistaa täällä foorumilla?
  13. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Ei voi. Mutta muistaakseni pystyy ilmiantamaan viestin niin ylläpito poistaa
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Ninnelinanneli Aloittelija

Hahah, tiiän mistä puhut! :happy: eihän sitä tiiä mitä tuleville isovanhemmillekkin voi käydä. Jos jotain sattuisi niin saivat ainakin tietää että lastenlapsia oli tulossa. Miksi sitä odotella :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. 1haaveissa<3 Peruskäyttäjä

Mun miehen isä kuoli 2kk sitten ja hautajaiset oli pari vkoa sitten ja olis just halunnu isälleen kertoa ilouutisia mutta niitä ei hänen elinaikanaan kuulunu ja suree nyt sitä ettei ehtiny kertoa :sorry: olis saanu ihanat isänpäiväkuulumiset tänä vuonna mutta ei vaan jaksanu enää (oli pitkäön sairas)

Eli siinä mielessä niille tärkeille kannattaa aina kertoa :Heartred
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
  16. Piitula79 Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

No tämä.
    Oma äitini kuoli melko äkillisesti 20.11, eli kolmisen viikkoa sitten. Minulla oli jo aavistus raskaudesta, silloin kun äidin viimeiset päivät olivat käsillä, mutta en vielä kertonut, kun en ollut varma. Nyt harmittaa todella, kun äidille en ehtinyt kertoa :oops:

Vauvan laskettu aika on äidin syntymäpäivää edeltävänä päivänä 7.7. Tämä oli melkoisen hämmentävää. Ja tuo 7.7 oli myöskin esikoisen LA, että mikä lie tarkoitus tällä. Horoskoopiltaan rapuja on minulla kaikki läheisimmät äiti oli, mies, tytär ja oma veli ovat. Isä on sentään kauris :eek:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 10
  17. Ninnelinanneli Aloittelija

oon tosi pahoillani :Heartbigred
    Ainakin vain vahvistaa ajatuksemme siitä että miksi sitä odotella. Uskon että äitikultasi näkee ja tietää siellä pilvien päällä :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Miehen vanhemmille asia selvisi tänään, vaikka piti odottaa varhaisultraan. Heillä oli yks kaks kylmäsavustettua lohta tarjolla nii en viitsinyt ruveta mitään valheita keksimään miksen sitä voinut syödä. Vähä harmittaa ku enää reilu viikko olis ollut odotettavaa, mutta mikäs teet. Omat vanhemmat ja sisko tietää jo, heille kerroin heti plussattuani.
    • Tykkää Tykkää x 3
  19. Suklaapehmis Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Eilen vanhempieni luona sain yllättäen viinilasin käteen ja sit kaikki oli noniin nyt kippistellään! Noh siinä ihan pokkana kippistelin kaikkien kanssa ja otin olevinaan juomaa :grin mieheni sanoi jälkeenpäin et ei kukaan tajunnu mitää ja näytti iha oikealta. Mieheni hörppi salaa viinini pois. Huh, selvisin vielä :grin parin viikon päästä kerrotaan ultran jälkeen.
    • Tykkää Tykkää x 9
  20. charmy24 Peruskäyttäjä Marrasäidit 2020

Oon jo malttamattomana kertonut 2 parhaalle kaverille kun toinen heistä on raskaana ja toisella yritys menossa, niin yhdessä aina puhutaan vauva-asioista.:grin
    Kaikille muille sit vasta nt-ultran jälkeen kun tietää et joku oikeesti mukana ja kaikki ok,:wink
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu