Raskaussovellukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Trieste
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Preglifesta saa muuten ilmaisen lahjan (kun ottaa ilmaisen ifin raskausajan vakuutuksen), twistshaken tuttipullon ja pari tuttia. :smiling-eyes: Oli mukava yllätys kun latasin sen, vaikka aika vähällä käytöllä on vielä ollut.
Mitä tää ilmainen vakuutus pitää sisällään? Mä en uskaltanut laittaa siihen vielä mun tietoja, kun mua epäilytti että miten se voi olla ilmainen 😄

Mulla on Oura käytössä niin seurailen enimmäkseen sen kautta, mutta latasin myös Preglifen.

Oon jatkanut Flo:n ilmaisversiota. Tosin tuntu, että siinä vähänlaisesti mitään mitä voisi merkitä sovellukseen. Mihin käytätte sovellusta? Ja jääkö merkinnät näkymään, kun tilan vaihtaa pois raskaustilasta?

Oon kyllä samaa mieltä, että värimaailma tökkii. Voisi olla joku raikkaampi.

Mä oon sovellusten suurkuluttaja varmaa. - on sekä flow, preglife, libero sekä preggers😂 tosta pregnancy+ en ite oikein digannu ja laitoin poistoon

Latasin Flo'n lisäksi Preglifen ja Liberon, jotka oli edellisessäkin raskaudessa 😊
Mies latasi kans itselleen aamulla Preglifen että saa sieltä seurata tapahtumien kulkua ja kumppanin osuutta 🥹😄❤️

Mulla ollut kierron seurannassa oura, garmin, flo, premom, fertility friend ja stardust. Näillä jatkan toistaiseksi ja lisäksi otin uudestaan preglifen käyttöön.
Vähän harmittelin tuossa kun esikoisen aikana oli käytössä ovia, mutta se ei enää olekaan täällä saatavilla. Siinä oli kiva seurata jalan ja käden kasvua. 😊

Edellisessä oli Preglife ja Libero, nyt en oo ladannu vielä takasin, kun Liberon sovelluksen oon säästänyt. Kuukautisseuranta garminin sovelluksessa

Takaisin