Raskaussovellukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Trieste
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Trieste

Vauhtiin päässyt keskustelija
Käytätkö raskauden seurantaan jotain sovellusta? Suosittelisitko ja miksi? Tänne saa vertailla eri sovelluksia mikä on paras/hauskin😄

Itellä Flo ollut kuukautisten seurantaan jo pidempään, maksullinen versio ja olen kyllä tykännyt aiemmin mutta saa nähdä miten tuo raskauden seuranta, tänään aktivoin sen tilan. Ja tosiaan maksaa...

Lisäksi kaveri suositteli Pregnancy+, siinä ainakin tykkään 3D mallista ja infoista ja kokoseurannasta. En oo varma onko mulla uusin versio kun tämä 2024 raskauksilta jäänyt. Se on suomeksi mutta tuli jokin ilmoitus että uusin versio ei enää tukisi suomea.

Vastaan nyt itelleni, mutta latasin Preglifen ja on kyl lupaavan oloinen. Siisti ja selkeä ulkoasu ja paljon toimintoja. AI-käännökset suomeen välillä typeriä. Pregnancy+:sta pidän kyllä silti kiinni ihan vain sen 3D-mallin takia, huomasin että siinähän on sellainen "kohtuäänimaailmakin" lisänä ja pikkuista voi tökkiä liikkeelle😄🤣 halvat on huvit

@Trieste Onko toi Pregnancy+ ilmainen?
Mulla oli aiemmassa käytössä myös Preglife sekä Liberon sovellus. Nyt ajattelin ladata ne sitten varhaisultran jälkeen. Tällä hetkellä mulla on Flo ja Premom ilmaisversiot raskausasetuksella.

Takaisin