Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla oireet aaltoilee tosi paljon, sama oli esikoisen kohdalla. Pääasialliset oireet tällä hetkellä on väsymys, etova olo ja arat rinnat, ja oireiden voimakkuus vaihtelee päivittäin; joskus melkein oireetonta, toisena päivänä karsea olo. Lisäksi Oura huomauttelee korkeasta leposykkeestä, kohonneesta kehonlämmöstä ja huonommasta sykevälivaihtelusta.Miten teillä oireet vaihtelee? Mulla on ollu ihmeen normaali olo viime päivät ja tottakai mietin, onko kaikki hyvin ja niinkuin pitää? Alkuun mulla oli krapulainen olo, mutta ei oikeestaan sitäkään enää. Voi olla, että myös alkusokki sai mut ihan sekaisin ja oireilemaan, ainakin varmasti kuulostelin oireita tosi tarkasti.
Edelleen rinnat on arat, eikä oikein tee mieli syödä, vaikka nälkä oliskin. Närästys on vähän helpottanut ja nukkuminenkin jo parempaa. Syke on aiemmasta koholla, mut en kyllä enää samalla tavalla hengästy portaissa ku aiemmin. Turvotusta on, mut ei maha niin jumissa ole kuin aiemmin.
Positiivistahan se on, että olo on hyvä, mutta jos nyt vaan oksentelis, niin tuntuis ehkä vähän todemmalta koko homma.![]()
Voi ei, toivottavasti menisi pian ohi ja tulisi parempi vointiMä voin tosi huonosti. En jaksa tehdä mitään muuta, ku maata. Hiuksia jaksa ees harjata. Oksettaa koko ajan, en kuitenkaan oo oksentanut. Hajut ällöttää ihan tosi paljon. Meinas yökkäys lentää, ku avasin jääkaapin. Väsyttää kamalasti. Lapset illalla nukkumassa ja iltapalan oon syönyt, niin jo nukahdan. Aamulla en meinaa päästä hereille. Keskipäivällä pakko sulkea silmät. Ruoat ällöttää. Verenpaine matala ja huimaa.
Mä voin tosi huonosti. En jaksa tehdä mitään muuta, ku maata. Hiuksia jaksa ees harjata. Oksettaa koko ajan, en kuitenkaan oo oksentanut. Hajut ällöttää ihan tosi paljon. Meinas yökkäys lentää, ku avasin jääkaapin. Väsyttää kamalasti. Lapset illalla nukkumassa ja iltapalan oon syönyt, niin jo nukahdan. Aamulla en meinaa päästä hereille. Keskipäivällä pakko sulkea silmät. Ruoat ällöttää. Verenpaine matala ja huimaa.

Hei, mä nukuin tänään ysiin!
En oo siis tässä parin viikon loman aikana nukkunut vielä kertaakaan klo 7 saakka. Kello on valitellut hyvin heikoista öistä ja tänään sekin oli jo tyytyväinen.
Muuten olo kohtuu ok, ei uskalla paljoa syödä eikä pitää pitkiä välejä, mutta ruokailuihin kun kiinnittää huomiota, niin hyvin on mennyt. Alavatsaa taas nippailee vähän enemmän.