Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei ainakaan ekan raskauden jälkeen ollut toivoakaan, että vanhat liivit enää ikinä menis päälle. Toisaalta joillain palautuu kai aika hyvin, jopa pienenee aiemmasta imetyksen loputtua.En tiiä onko oire, mutta rinnat on nyt kasvanu kaksi kokoa ja ollaan vasta rv 11Vähän pelottaa, että kuinka paljon rintaliivejä saan uusia raskauden aikana/jälkeen
Plus pakko uusia normaalit rintaliivit ja urheilurintaliivit
Joo oli kyllä sekopäisen iso muutos tuolloin, nyt tuskin tuntuu niin isolta muutoksesta vaikka kävisi samoissa lukemissa tai palautuisi huonommin.Wowihan hurjia koon muutoksia @Arie ! Mä oon pienirintainen ja oon huomannut kevyttä turvotusta rinnoissa, mut ihan helposti nää vanhat perusliivit vielä menee
Tai joku toppiliivi. Ei oo siis kuppi tai rinnanympärys vielä kasvanut. Onkohan kasvu maltillisempaa muutenkin pienirintaisilla? Mä oon B-kupin porukkaa
![]()
Huomaa kyllä, että kun oireita analysoi, niin saa välillä itsensä melkein lamaantuneeksi, luulin että olisin vähän parempi sietämään epävarmuuttaEhkä tämä tästä vielä...
Kuukautiskivun tapaista on ollut aivan alusta asti ja en niinkäön ole tästä huolissani. Mutta nyt viikkojen 8-9 oli outoa nippailua, ehkä jossain kivun rajalla, niin että ainakin tuon noteeraa, nyt taas joko matalaa "kuukautiskiputyyppistä" tai ei juuri mitäänja turvotus laski, mikä vähän outoa, mitään vuotoa ei ole. Melkein tekisi mieli mennä taas ylimääräiseen ultraäänikuvaan, mutta en tiedä pitäisikö vain yrittää sinnitellä kolme viikkoa, kun ensimmäinen seulonta-ultra rv 13 alussa...
Wowihan hurjia koon muutoksia @Arie ! Mä oon pienirintainen ja oon huomannut kevyttä turvotusta rinnoissa, mut ihan helposti nää vanhat perusliivit vielä menee
Tai joku toppiliivi. Ei oo siis kuppi tai rinnanympärys vielä kasvanut. Onkohan kasvu maltillisempaa muutenkin pienirintaisilla? Mä oon B-kupin porukkaa
![]()
Sama täällä, ihan alussa tuntu et rintsikat puristi, oli niin turpeat, mutta se on nyt tasaantunut. Näin pienirintaisena ei sinällään harmittaisi vaikka vähän muotoja tulisiWowihan hurjia koon muutoksia @Arie ! Mä oon pienirintainen ja oon huomannut kevyttä turvotusta rinnoissa, mut ihan helposti nää vanhat perusliivit vielä menee
![]()