Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä 4+3 myös. Jonkin verran ollut kohdun kasvukipuja alavatsalla sekä alaselässä. Eilen kipu säteili myös oikeaan nivuseen. Ilmeisesti endometrioosi pahentaa näitä kohdun kasvukipuja. Aamulla pientä etovaa oloa, mutta niin pientä että mietin kuvittelenko.Turvotusta on myös täällä nähtävissä.
+ mulla myös tuota yöheräilyä. Lisäksi urheilukellosta olen huomannut, että sykkeet jatkuvasti koholla.
@Herne26 rintsikoiden riisuminen on kyl aika kamalaa… ja samoin vatsallaan nukkuminen![]()
Latasin preglifen ja sen mukaan tänään 3+4. En tiedä voiko tässä näin aikaisessa vaiheessa olla edes oireita, varsinkaan kun eilen ei omasta mielestä mitään ollut.No tänään pitkästä aikaa nukahdin ja otin päiväunet ja vielä kaksi tuntia pitkät..
Ja tänään myös epäilyttävästi nivusiin ei nyt ihan sattunut mutta tuntunut sellaista pistelyä siellä. Vähän muistuttaa kuukautismaisia kipuja mutta lievempiä. Toivottavasti ei enteile vuotoa....Tosin nyt ei enään tunnu, sitä oli aamulla herätessä ja nyt kun nukuin pari tuntia niin se on poissa ne pistelyt.
No jepp! Mulla alkanu molemmista aikaisemmista raskauksista joskus siinä 6+0 paikkeilla, ja pahoinvointi kestänyt sit siihen 14rv saakka.@Cataleya mä tiedän kans kokemuksesta et noin 1vko päästä alkaa olee oireita ja paljonnautin vielä hetken kun en voi huonosti. Väsymys on kans jo alkanut mut vko päästä en jaksa enää mitään
![]()