Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, pakko käyttää pegorionia kahdesti päivässä, että oireet ois hallinnassaOnko muilla suoliston kanssa ongelmia? Mulla maha niin kovalla, että järki lähtee. Ollut jo heti alusta asti ja tänään 19+5.
Tulee vähän jo vertakin kakatessa![]()
voi ei, tuskaa siis sielläkinJoo, pakko käyttää pegorionia kahdesti päivässä, että oireet ois hallinnassaheti jos toinen kerta unohtuu niin seuraavana päivänä jo tuntuu
Onko muilla suoliston kanssa ongelmia? Mulla maha niin kovalla, että järki lähtee. Ollut jo heti alusta asti ja tänään 19+5.
On tää raskaus sitä kauneinta aikaa naisen elämässäMää aloitin käyttään myös pegorionia pussin päivässä, kun alkoi tulla verta ja kakkosella käynti oli hyvin tuskaista![]()
Ei ole vielä, mutta esikoisen kanssa joutui turvautumaan jo peräpuikkoihin, kun ei muuten saanut tavaraa ulosOnko muilla suoliston kanssa ongelmia? Mulla maha niin kovalla, että järki lähtee. Ollut jo heti alusta asti ja tänään 19+5.
Huuuuh peräpuikkoihin!Ei ole vielä, mutta esikoisen kanssa joutui turvautumaan jo peräpuikkoihin, kun ei muuten saanut tavaraa ulosTodellakin toivon ettei nyt päädy vatsa samaan jamaan, ja että sullakaan ei äidy ihan yhtä pahaksi.
Viime raskaudesta olin suuren osan lekottelemassa lomautettuna, mutta mulla stressi vaikuttaa vatsaan nopeuttavasti, että ehkä nyt kun olen töissä, niin pysyy mahakin kunnossa![]()
Kun oli kuusi päivää mennyt ilman kakkaa niin olivat terveyskeskuksessakin erittäin myöntyväisiä peräpuikkojen käyttöön kun sinne soitinHuuuuh peräpuikkoihin!
Kun itsekin niitä sillon alkuraskaudessa halusin käyttää, muttei suositeltu ilman lääkärin lupaa. Eli sulla oli kyllä kurja tilanne, kun niihin jouduit turvautuu. Voi hitto meiän suolia![]()
Mä pyöritän päätä täällä- kuus päivää!Kun oli kuusi päivää mennyt ilman kakkaa niin olivat terveyskeskuksessakin erittäin myöntyväisiä peräpuikkojen käyttöön kun sinne soitinNyt pidän kyllä huolen ettei mennä sinne asti koska oli se olo tukala! Pitää älytä aloittaa vaikka Pegorion jos alkaa näyttää vatsa pahasti hidastumisen merkkejä.