Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnnMarii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muilla suoliston kanssa ongelmia? Mulla maha niin kovalla, että järki lähtee. Ollut jo heti alusta asti ja tänään 19+5.
Tulee vähän jo vertakin kakatessa😔

Onko muilla suoliston kanssa ongelmia? Mulla maha niin kovalla, että järki lähtee. Ollut jo heti alusta asti ja tänään 19+5.
Joo, pakko käyttää pegorionia kahdesti päivässä, että oireet ois hallinnassa 😑 heti jos toinen kerta unohtuu niin seuraavana päivänä jo tuntuu

Joo, pakko käyttää pegorionia kahdesti päivässä, että oireet ois hallinnassa 😑 heti jos toinen kerta unohtuu niin seuraavana päivänä jo tuntuu
voi ei, tuskaa siis sielläkin😩
Mun täytyy myös käydä hakemassa joku tukkupaketti pegorionia.
Sit odotellaankin sitä synnytyksen jälkeistä ensimmäistä vessakäyntiä😆

Mää aloitin käyttään myös pegorionia pussin päivässä, kun alkoi tulla verta ja kakkosella käynti oli hyvin tuskaista😬

Ei ole vielä, mutta esikoisen kanssa joutui turvautumaan jo peräpuikkoihin, kun ei muuten saanut tavaraa ulos 🫣 Todellakin toivon ettei nyt päädy vatsa samaan jamaan, ja että sullakaan ei äidy ihan yhtä pahaksi.

Viime raskaudesta olin suuren osan lekottelemassa lomautettuna, mutta mulla stressi vaikuttaa vatsaan nopeuttavasti, että ehkä nyt kun olen töissä, niin pysyy mahakin kunnossa 😂

Takaisin