Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnnMarii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on sellasta lievää menkkamaista jomotusta selässä, toivottavasti kuuluu asiaan:Eyes: Paha olo loistaa poissaolollaan, hajuherkkyys ja turvotus todella vahvasti läsnä. Yöllä heräsin siihen että kylkeä kääntäessä oli tissi _todella_ kipeät, hassua kun ei ne koko aikaa ole ihan noin arat.

Tänään ollut enemmän kyllö kohtutuntemuksia, toki ultrassa käyminen voi vähän siellä kanssa jomotella mutta enemmän just tullut ehkä niitä "repäisykipuja", tosi yksittäisiä vihlasuja oikealla ja vasemmalla puolella. Etovuus vähentynyt - se menee näköjään tosi päiväkohtaisesti mutta nyt väsymys on taas ottanut jalansijaa.

Tänään 6+0 ja kunnon pahoinvointi alkoi iskeä 😅 ei vielä oksentelua, mutta paha yökötys, niin ettei meinannut illalla saada mitään tehtyä

Eilisestä asti ollu outo tunne alavatsassa, ei tunnu menkkamaiselta eikä paineentunteelta, ei satu mut ei oo kivakaan tunne, onkohan normaaleja tuntemuksia...?
Sisko näki eilen mun turvotuksen ja sano et on varma että ois kaksoset tulossa.... 🤣 eihän sitä nyt voi tietää mut turvotus on jäätävää

Mulla tuli eilen nyt kauan odotettu oksennus 😍😂 hah. Tiiän kyllä mitä se voi pahimmillaan olla, mutta eilen siitä tuli vaan hyvä mieli kun ollut niin vähä oireista. Tänään koko ajan öklö olo ja alamahassa tuntemuksia. Maha myös ihan jäätävän turvonnut eikä sitä pysty yhtään vetää sisäänpäin. Ylihuomenna ois ultra🥹

Mäkin liityn nyt tänne. Tänään rv 6+4, kuudetta odotellaan. Mulla ei oo mitään oiretta kuin joskus rintojen kipu. Mulla nämä tuleekin vasta joskus rv7-9 tienoilla. Oksentanut en ole missään raskaudessa mutta huono olo on kyllä ollut. Viimeksi vitosen raskaudessa illalla oli aina kamala olo syönnin jälkeen. Väsyttää kyllä ja taapero käy hermoille jatkuvalla härväämisellä duunipäivän jälkeen 🫣
Kerran olen saanut keskenmenon ja edelleen sitä tässä kuulostellaan. Viime raskaudessa aloin näillä viikoilla vuodella verta 3 viikkoa, mutta nyt ei ole onneksi ollut mitään.

Tervetuloa ja extra-ihanaa kuulla kaikista jotka raportoi suht oireettomasta olosta 😀💓 mulla on nyt 7+1 ja ne aiemmat vähäisetkin oireet kuten etominen on kadonnut. Olo ei kuitenkaan ole ihan normaalikaan. Puolet ajasta oon aivan varma keskeytyneestä keskenmenosta ja puolet ajasta jaksan uskoa tähän. Maanantaina on VU… toivotaan parasta ✨

Täällä on pahoinvointi pahentunut, aamulla tuli oksennus vaipparoskiksen hajusta, etova olo ollut muutenkin pitkin päivää😅 hirveä väsymys on iltaisin, kasin aikaan illalla meinaa väkisin nukahtaa kesken telkkarin katsomisen

Mulla on tissit ollut kipeät nyt sitten jo viidettä viikkoa. Tänään on väsyttänyt erityisen paljon, kuljen kotona ihan kuutamolla, enkä jaksaisi tehdä muuta kuin istua möllöttää. Alavatsajuilimista myös pitkin päivää. Toivon todella, että oireet on vauvasta eikä tuulimunasta.

Mulla on tissit ollut kipeät nyt sitten jo viidettä viikkoa. Tänään on väsyttänyt erityisen paljon, kuljen kotona ihan kuutamolla, enkä jaksaisi tehdä muuta kuin istua möllöttää. Alavatsajuilimista myös pitkin päivää. Toivon todella, että oireet on vauvasta eikä tuulimunasta.
Onko tuulimunaraskaudessa alavatsan juilimisoireita?

Kohdun tuntemukset jatkuu, ei mitenkään pelottavalla tavalla, painottuu tohon alavatsan paikkeille molemmille puolille. Etenkin liikkeelle lähtiessä voi vähän vihlasta ja tuntuu ”venymisen” tunnetta.

Jotkut kodin hajut tuntuu voimakkaalle nenään, osa taas ihan normaalia.

Kuulostaa tutulta. Mullakin välillä tuntemuksia alavatsalla ja just noita venyviä repäsykipuja. Ne on kyllä ikäviä kun pitää ihan hengitellä paikallaan.😅

Tänään 5+6 ja nyt kyllä on jonkinlainen lievä pahoinvointi selkeästi tullut. Tää iskee etenkin aamupalan jälkeen, jos pitää liikuskella pian syömisen jälkeen. Selkeimmin huomaa arkena, kun lähden kävelemään töihin, pahoinvointi iskee heti ja hellittää vähän sen jälkeen kun olen päässyt istumaan työpöydän ääreen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eilen myös lounaan jälkeen lähdettiin kävelylle, ja aika hidastahan se eteneminen oli, kun yököttävä olo iski.

Mietin myös eilen, että onkohan tää nyt joku raskaushimo, kun kävin kuudessa eri kaupassa metsästämässä yhtä tiettyä irtokarkkia :rolling:

Mulla oli viikolla 4+3-6+1 semmonen kuvottava olo. Ei okesennusta mutta väsyttää, ei oikein tee mieli tehdä mitään. Ruoka maistuu mut vähän semmonen hapon tunne kurkussa. Samaan aikaan alusta asti ollut rinnat kipeät. Eilen kuitenkin heräsin ilman mitään oireita vatsan jomotuksesta tai kuvotuksesta. Tänään sama juttu. Rinnat on kyl arat edelleen. Onkohan normaalia et loppuu tolleen? Voisin lähtee vaikka juoksee ku sen verran hyvä olo.

Takaisin