Mullakin on lämpötilan säätely ongelmia. En uskalla pukea ulos tai kauppaan lähtiessä mitään paksua päälle, kun se on ihan kauhea tunne kun puskee hien päälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla aaltoili oireet pahiten viikolla 7. Oli ihan hulluna oloja ja sit yhtäkkiä hävisi moneksi päiväksi lähes kokonaan. Hirven pelottavaaTäällä taas hälytyskellot soi kun vointi on vähä turhan hyvä. Voi toki johtua siitä että lisäsin magnesiumin vitamiineihin ja otan ne illalla. Lisäksi aika pitkälti mielihalujen mukaan menty ruuissa niin ei ole alkanut ällöttää. Tissit kyllä edelleen kipeät ja muhkeat ja vatsa turvonnut ja nippailee, mut muutoin hyvä vointi kyllä. Käytiin eilen 2,5km hölkkälenkkikin ennen saunaa miehen kans.
Muita joilla oireet aaltoilee?
Mulla on just nyt seiskaviikko menossa. Ja taas tosi paljo sellasia mielialanvaihteluita ollut toisaaltaMulla aaltoili oireet pahiten viikolla 7. Oli ihan hulluna oloja ja sit yhtäkkiä hävisi moneksi päiväksi lähes kokonaan. Hirven pelottavaa
Mulla on 4,6 kg pötkylän synnytyksestä jo 2v mutta tässä ei ole tulleet rinnat yhtään kipeiksi eikä vatsassa ole mitään nipistellyt tai ollut menkkajomotuksia. Olen miettinyt että kohtu ja rinnat on jo kerran kunnolla venyneet lähivuosina niin ehkä se vaikuttaa?Täällä viikkoja ehkä 5+6 ja lieväoireisuus jännittää, kun taustalla kkm ennen esikoista. Itselläni keskeytyneessä raskaudessa ainoa oire oli oksentelun loppuminen. Lievää etovaa oloa on ollut, mutta saa nähdä alkaako samanlainen oksentelu kuin muissa raskauksissa. Edellisestä synnytyksestä on 11 kuukautta, ja imetän edelleen, niin en tiedä vaikuttaisiko se hormonimuutoksiin. Myös kuukautistyyppinen vatsan jomotus on loistanut poissaolollaan, sitä on ollut kahdessa aiemmassa raskaudessa. Kohdun venyminen ei tietysti tunnu välttämättä tässä vaiheessa, jos alle vuosi sitten vatsassa oli vielä yli 4kg vauva.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Voisiko toisessa raskaudessa oireet olla lievempiä, kun raskaudet tulevat nopeasti peräkkäin?
Ei ole kokemusta mutta mietin samaa ja myös tuota että voiko imetys ns. loiventaa oireitaTäällä viikkoja ehkä 5+6 ja lieväoireisuus jännittää, kun taustalla kkm ennen esikoista. Itselläni keskeytyneessä raskaudessa ainoa oire oli oksentelun loppuminen. Lievää etovaa oloa on ollut, mutta saa nähdä alkaako samanlainen oksentelu kuin muissa raskauksissa. Edellisestä synnytyksestä on 11 kuukautta, ja imetän edelleen, niin en tiedä vaikuttaisiko se hormonimuutoksiin. Myös kuukautistyyppinen vatsan jomotus on loistanut poissaolollaan, sitä on ollut kahdessa aiemmassa raskaudessa. Kohdun venyminen ei tietysti tunnu välttämättä tässä vaiheessa, jos alle vuosi sitten vatsassa oli vielä yli 4kg vauva.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Voisiko toisessa raskaudessa oireet olla lievempiä, kun raskaudet tulevat nopeasti peräkkäin?
Samaa juuri mietin. Itselläni lähinnä nännit tuntunut hieman herkemmiltä imettäessä, mutta saattaa osittain olla myös syy vauvan hampaissaMulla on 4,6 kg pötkylän synnytyksestä jo 2v mutta tässä ei ole tulleet rinnat yhtään kipeiksi eikä vatsassa ole mitään nipistellyt tai ollut menkkajomotuksia. Olen miettinyt että kohtu ja rinnat on jo kerran kunnolla venyneet lähivuosina niin ehkä se vaikuttaa?
Luulisi että imetyksen myötä hormonit olisi jo valmiiksi normaalitilasta poikkeavat, ettei raskaus tekisi niin suurta muutosta. Jos olen ymmärtänyt oikein niin tuohon pahoinvointiin vaikuttaisi juuri nuo hormonimuutokset.Ei ole kokemusta mutta mietin samaa ja myös tuota että voiko imetys ns. loiventaa oireita![]()
Täällä aika sama tilanne kuin sulla. Synnytyksestä n. 1 vuosi aikaa ja imetän.Täällä viikkoja ehkä 5+6 ja lieväoireisuus jännittää, kun taustalla kkm ennen esikoista. Itselläni keskeytyneessä raskaudessa ainoa oire oli oksentelun loppuminen. Lievää etovaa oloa on ollut, mutta saa nähdä alkaako samanlainen oksentelu kuin muissa raskauksissa. Edellisestä synnytyksestä on 11 kuukautta, ja imetän edelleen, niin en tiedä vaikuttaisiko se hormonimuutoksiin. Myös kuukautistyyppinen vatsan jomotus on loistanut poissaolollaan, sitä on ollut kahdessa aiemmassa raskaudessa. Kohdun venyminen ei tietysti tunnu välttämättä tässä vaiheessa, jos alle vuosi sitten vatsassa oli vielä yli 4kg vauva.
Vaikea myös sanoa, itsellä ollut koko ajan tavoitteena vähintään 1v asti, ja se tulee vajaan kuukauden päästä täyteen. Meillä ollaan kyllä tissillä edelleen monta kertaa päivässä.Mihin asti muut meinasi imettää? Mulla oli ajatuksena lopettaa kun on 1,5v. Meillä on enää 1 imetys jäljellä / vrk. Toisaalta mietin kannattaisiko maidontuloa pitää yllä uutta vauvaa varten jos se on mahdollista. Toki lapsi itsekin saattaa tässä lopettaa jos maidon maku muuttuu. Ainakin valittaa jo enemmän tissillä, kai heruminen on hidastunut tms.