Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnnMarii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä alan olla ihan lirissä tän jatkuvan nälänhädän kanssa. 😂 Miten voi olla yhtäaikaa täynnä ja vielä nälkä. Mikään määrä ruokaa ei tee täyttä oloa. Oma äiti vaan sanoi, että älä huoli, se vaan pahenee vielä tuosta. 😂
Täällä näköjään toinen nälänhätäinen. Joka väliin pitää syödä tai tulee ihan huono olo nälästä. Eilen illalla mies sai kiikuttaa vielä viime metreillä leivän sänkyyn että sain nukuttua😂

Mulla alavatsa ihan pinkeä (yleensä se on löysä kun on noita kiloja vielä edellisestä raskaudesta), ja tuntuu et vatsa täyttyy tosi paljon nopeammin kuin ennen, eikä tuu näläntunnetta.

Mun tekis kokoaika mieli sanoa, että on oireeton raskaus ja onkohan kaikki kunnossa. Kyllä mulla päivittäin lievää etovaa oloa on, mutta ei selkeesti tarpeeksi, kun pelottaa silti tämä ”oireettomuus”.
No tänään on jatkunut aamusta asti etova olo ja onneksi keskiviikkona ultra, rv8+3.

Jes nyt 5+0 sain etovan olon takas. <3

Vaikeuttaa keskittymistä etätöihin mut olen siitä kummiskin niiiiiiin huojentunut. Kaikki huonovointisuus tänne vaan.😍 Saa vaihtaa stressivaihteen takas haaveiluvaihteelle.🤣
Siis sama homma täällä, etovan olon kanssa tulee se psykologinen turva😃

Mä en kyllä yhtään ite kaipaa tätä etovaa oloa, mutta pitänee yrittää tuudittautua sillä, että se on hyvä juttu. 😂 Ruokaällötykset tuntuvat vaan lisääntyvän koko ajan nälän kasvaessa. Toivottavasti ei nyt kaikki ruuat ala etomaan tai elämästä voi tulla aika nihkeää. 😂

Tää nälkä on kyllä jäätävä. Ruoan päälle nälkä?! 🫠

Tämä aamu alkoi tyhjänmahan oksentamisella, ilmeisesti just nälkä oli liikaa, lääkityksestä huolimatta. Mutta sen jälkeen oon taas päässyt suht.helpolla. on tää silti ihan eriluokkaa kuin ensimmäisessä raskaudessa. Ihan mihin aikaan päivästä tahansa voi käydä puuskuttamaan.

En uskalla jatkaa uintiharrastusta nyt muutamaan viikkoon, koska nälkä altaassa oli viimeks kamalaa, oli työn ja tuskan takana saada itteni pukkariin eväiden luokse. Sellainen 100% heikotus iskee ihan yllättäen..

Kutina on jäänyt pois! Ihanaa!

Mä kanssa tänä aamuna jouduin ekana ottamaan lääkkeen naamaan ja menemään pitkälleen. Tuli heikko ja huono olo, joka sitten korjaantui aamupalan jälkeen. Hutera olo tulee kyllä ihan salamana paikalle varoittamatta sen enempää. Ja tosiaan on mahdollista, että on ihan täynnä ja nälkä yhtäaikaa. Ihan jäätävää. 😅

Mä en kyllä yhtään ite kaipaa tätä etovaa oloa, mutta pitänee yrittää tuudittautua sillä, että se on hyvä juttu. 😂 Ruokaällötykset tuntuvat vaan lisääntyvän koko ajan nälän kasvaessa. Toivottavasti ei nyt kaikki ruuat ala etomaan tai elämästä voi tulla aika nihkeää. 😂
Kyllä, aika nihkeää😃😃 mulla ruokaällötys on vähentynyt reippaasti. Toivottavasti sullakin tasaantuu🧡

Tänään 5+6 olenkin saanut aaltoilevaa pahoinvoinnin seuraksi. Ihan samoilla päivillä kuin viimeksi, huomenna iskee varmaan sit kunnolla😅 Varhaisultra varattu 22.10. Jännää!
Täällä samat päivät ja fiilikset, varhaisultrakin samana päivänä 😁 tsemppiä päivään 💪

Täällä oireet loistaa pääasiassa poissaolollaan, että välillä vatsaa särkee/nipistelee. Ehkä normaalia kovempi nälkä oli eilen. 😅 Edelleen ollaan niin alussa (4+2), että en silleen odotakaan oireita. Esikoisesta en ollut vielä edes testannut tässä kohtaa.

Viimeyönä kahden aikaan oli tosi kipeä vatsa, oksennus oli lähellä lentää, särkylääkettä piti ottaa ja meinasin itkua tiristää kun kävi niin kipeää, mies onneksi jaksoi unenpöpperössä silitellä ja hieroa alaselkää niin helpotti onneksi😁😂

Takaisin