Mulla alkanut naama kukkimaan viikonlopun aikana
yhdistän raskausoireisiin koska muuten aika hyvä iho mulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä näköjään toinen nälänhätäinen. Joka väliin pitää syödä tai tulee ihan huono olo nälästä. Eilen illalla mies sai kiikuttaa vielä viime metreillä leivän sänkyyn että sain nukuttuaMä alan olla ihan lirissä tän jatkuvan nälänhädän kanssa.Miten voi olla yhtäaikaa täynnä ja vielä nälkä. Mikään määrä ruokaa ei tee täyttä oloa. Oma äiti vaan sanoi, että älä huoli, se vaan pahenee vielä tuosta.
![]()
Siis sama homma täällä, etovan olon kanssa tulee se psykologinen turvaJes nyt 5+0 sain etovan olon takas. <3
Vaikeuttaa keskittymistä etätöihin mut olen siitä kummiskin niiiiiiin huojentunut. Kaikki huonovointisuus tänne vaan.Saa vaihtaa stressivaihteen takas haaveiluvaihteelle.
![]()
Kyllä, aika nihkeääMä en kyllä yhtään ite kaipaa tätä etovaa oloa, mutta pitänee yrittää tuudittautua sillä, että se on hyvä juttu.Ruokaällötykset tuntuvat vaan lisääntyvän koko ajan nälän kasvaessa. Toivottavasti ei nyt kaikki ruuat ala etomaan tai elämästä voi tulla aika nihkeää.
![]()
Täällä samat päivät ja fiilikset, varhaisultrakin samana päivänäTänään 5+6 olenkin saanut aaltoilevaa pahoinvoinnin seuraksi. Ihan samoilla päivillä kuin viimeksi, huomenna iskee varmaan sit kunnollaVarhaisultra varattu 22.10. Jännää!

Ihan totta!Täällä samat päivät ja fiilikset, varhaisultrakin samana päivänätsemppiä päivään
![]()
Mä oon varma, että se alkio on sillee ”aijaa, vai että ei ole pahaa oloa? No tästä pesee!”Tänään aamulla olin huolissani että ei oo paha olo eikä oireita niin meni ehkä tunti niin alkoi oksettaa ja oon siitä asti yökkinyt koko päivän tähän asti..jes