Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnnMarii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo kivut on normaaleja. Voi olla yllättävänkin ikäviä😅. Itse oon selvinnyt vielä tähän asti lievillä jomotteluilla. Mutta varsinkin repäsyt voi olla tosi ikäviä ja pakottaa pysähtymään hetkeksi😬

Yhden oireen oon kyllä myös huomannut. Mulla on useammin vessahätä vaikka en edes juo juurikaan enempää. Vähän ärsyttävää, mutta ompahan sentään joku oire😅.

Mulla tänään 7+0 ja oikeastaan ainoana oireena on etova olo. Sellanen jatkuva. Välillä kun se on poissa, niin pelkään että nytkö tää loppui tähän.
Toisena on se, etten pysty syömään lihaa😳 haiseekin jo niin karseelle. Oon siis normaalisti kunnon lihanahmija.

Joo niin mä ajattelinkin että ois ihan normia mutta joo tosiaan sellanen kunnon repäisevä kipu joka kestää hetken aikaa niin säikäytti 😂

Joo niin mä ajattelinkin että ois ihan normia mutta joo tosiaan sellanen kunnon repäisevä kipu joka kestää hetken aikaa niin säikäytti 😂
Mulla oli tollanen kunnon maailmanlopun repäisevä kipu 4+5. Ja kyllä, ne on AIVAN HIRVEEN PELOTTVIA

Tänään 4+4 ja alaselkää ja alavatsaa juilinut niin että pitänyt ottaa lepiä. Palelee myös, mitä ei ole ennen tätä ollut, mutta tuttu oire esikoisen raskaudesta just näihin aikoihin. Huomenna pitäis lähteä työreissulle Helsinkiin, onneksi vain yhden yön ja vielä hotelliaamiainen ainakin toistaiseksi maistuu 😄

Tänään 4+4 ja alaselkää ja alavatsaa juilinut niin että pitänyt ottaa lepiä. Palelee myös, mitä ei ole ennen tätä ollut, mutta tuttu oire esikoisen raskaudesta just näihin aikoihin. Huomenna pitäis lähteä työreissulle Helsinkiin, onneksi vain yhden yön ja vielä hotelliaamiainen ainakin toistaiseksi maistuu 😄
Palelu oli mullakin alkuun läsnä

Nyt mulla sellainen olo että ihan kuin flunssa yrittäisi tulla päälle. Vaikea nyt sitten sanoa onko flunssa vai raskaus, joka kai voi tehdä flunssaista oloa. Oli ihan pakko mennä lepäämään kun rupesi tosissaan väsyttämään..😬

Täälläkin ollut palelua, mutta mulla oli kyllä myös flunssa ja pientä lämpöilyä viime viikolla 🤧
Turvottaa aivan älyttömästi, alavatsaa jomottelee ja säteilee tuonne nivusiin.
Myös melko runsas vv alkoi tänään uutena 😅

Meillä mies ollut kipeänä jo viikon, mutta muhun ei oo tarttunut. Vähän ollut nenä tukossa ja aivastuttanut ajoittain, mut oon enemmän liittänyt raskauteen. 😊

Tosi paljon jomottelua alamahassa.. ahistavaa kun tuntuu niin samanlaiselle kun menkkojen aikaan 😬 ja erikoinen raskausoire, tekee mieli kinkkupizzaa 😅 en ole siis koko aikuis iällä tykännyt kinkusta missään muodossa enkä kinkkupizzaa ole syönyt sitten varmaan 15 vuoteen ni nyt tekee koko ajan mieli 😂

Ihmeellistä kun oireet vaihtelee niin paljon ja nyt on ollut pari sellaista päivää että yökötys, lämpöily ja rintojen arkuus on ollut poissa niin mietityttää onko kaikki hyvin 😅

Ihmeellistä kun oireet vaihtelee niin paljon ja nyt on ollut pari sellaista päivää että yökötys, lämpöily ja rintojen arkuus on ollut poissa niin mietityttää onko kaikki hyvin 😅
Itekin tänään huomasin aamusella, ettei nännit ole ihan niin arat, mitä eilen. Ilmeisesti oireiden aaltoilu on hyvin tavanomaista. :smiling-eyes: Kyllähän sitä silti vähäsen pitää panikoida, että onko kaikki ok. :tears:

Mulla on alkanut kans tissit kipeytyä :D Ja hajuaistin herkistymisen tunnistan kans, koiranruoka haisee ihan karmeelle.

Mutta siis edelleen tää turvotus. Oon samassa työpaikassa mun parhaan kaverin kanssa ja aamulla naurettiin töihin tullessa tälle mun mahalle. Onneks voin töissä käyttää muuten rentoja vaatteita, mutta esim. huomiotakki kyllä alkaa olemaan nafti. Toivottavasti menee päälle vielä sen aikaa että uskaltaa muuten kertoa raskaudesta, en pysty itse itselleni tilaamaan isompaa :D

Täälläkin tänään turvotellut vatsaa. Housut nyt sentään menevät päälle mutta huomaan että ovat kireämmät. Onneksi on syksy ja voi pitää väljiä neuleita kaverina😂.
Ja eilinen flunssaisuus ja väsymys poissa. Tänään ihan kuin olisi lievä hassu olo vähän syömisen jälkeen. Menee kyllä ohi🤔.

Mulla kanssa vatsa on koko ajan turpeana ja tuntuu, että ihan sama mitä syö, niin ilmavaivat on taattu! :tears: Maha muutenkin jotenkin yliaktiivinen ollut koko tän alkuajan.

Vaikken halua myöntää, niin itekin ollut ehkä aavistuksen verran kärkkäämpi. 😂 Mies on ottanut mun oikuttelut hienosti vastaan vaan lähinnä hihittämällä mun hormonipuuskille. Tietää, että tulee pian piiskaa, jos alkaa kommentoimaan. 😂 Itsesuojeluvaisto siis toimii!

Takaisin