Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samaistun tähän mielialaan, jotenkin tosi onnellinen ja seesteinen olo4+2 tänään. Oireita: Väsymys, palelu, masuntuntemuksia ja turvotuksen tunne alamasulla. Rinnat hieman arat, mutta ei turpeat. Mieliala on tosi hyvä, oon niin innoissaan tästä raskaudestatoivottavasti kaikki menee hyvin. Huomaan pitäväni kättä alamasulla kotona ollessa. Lapset jo kyseli, että miks, mutta vastasin, että muuten vaan
![]()
Mulla oli kakkosessa toi sama rintojen kanssa että eivät enää kipeytyneet. Ekassa tuntu ettei voinut koskeakaan ja yöt piti nukkua tukevien urheiluliivien kanssa.Tänään 4+0Mulla toinen raskaus ja tässä ei juuri oireita, ensimmäisessä rinnat esim tosi arat heti alussa ja kovat kohtutuntemukset mut nyt ei mitään
Mulle iski vkloppuna vatsatauti ja olin jo ihmeissäni että nytkö alkaa jo pahoinvointi
Viimeksi alkoi joskus 6+.
Ihanaa että jollain on seesteistäOlen itse kyllä ollut tosi helposti ärsyyntyvä, räjähtänyt miehelle pari kertaa niin että itsekin yllätyin, mutta tästä ollaan puhuttu jo etukäteen ja mies ymmärtää. Normaalisti olen aika rauhallinen. Ekassa raskaudessa mulla oli myös tätä. Ei tee mieli myöskään mitään makeaa mikä on tälläiselle sokerihiirelle tosi outoa ja ehkä hyväkin asia
![]()
Aijaa! Aika jännä, mietin itse että olisiko imetys jotenkin muuttanut rintojen hermotustaMulla oli kakkosessa toi sama rintojen kanssa että eivät enää kipeytyneet. Ekassa tuntu ettei voinut koskeakaan ja yöt piti nukkua tukevien urheiluliivien kanssa.
Täälläkin vielä seesteistä oirerintamalla. Välillä vähän niinkuin yrittää menkkamaisesti jomotella, mutta sitä ei juuri huomaa. Ja siinäpä se tällä erää. Tai no vähän enempi tekee ehkä mieli syödä. Päivällä iskee välipalahimo, jota ei yleensä tule.
Kana/lihahimo meni yhdellä kanahampurilaisella ohi. Tarpeet täyttyi![]()
Ihan mahdollista. Suurin muutos varmaan kuitenkin tapahtuu ekassa raskaudessaAijaa! Aika jännä, mietin itse että olisiko imetys jotenkin muuttanut rintojen hermotustaSyön kasvispainotteisesti mutta tänään olen aamusta asti unelmoinut meetvurstista?? Sitä ei saa ilmeisesti vaan syödä. Olen viimeksi syönyt varmaan 10 v sit
Yleensä leikkeleet kuvottaa
![]()
Joo tälläkin on pitäny purra hammasta kun meillä just 2v uhma starttailee taaperolla ja vkl oltiin kutsuttu ystäväperhe syömään ja ärsytti suunnattomasti miehen avuttomuus kun tehtiin ruokaa ja valmisteltiin.Minäkin oon havainnut ettei rinnat ole tällä kertaa kipeät tai edes arat. Ekassa raskaudessa tiesin olevani raskaana jo ennen testiä, koska tissit oli niin kipeät.
Tää mun ärsyyntymisherkkä olotila alkoi jo reilusti ennenkuin älysin tehdä raskaustestiä, ja kuvittelin että tää on ihan tarvis pms ja menkat ne sieltä alkaa pian.
Olispa mukavaa jos olis seesteistä mut eeei.. koko ajan ihan kiehumispisteessä.. jaloissa pyörivä koira, taaperon tottelemattomuus, miehen (perus)ajattelemattomuus, sukulaiset ärsyttää... nooo kaipa tää tästä vielä![]()
Mulla on atopia ja oon kanssa huomannut, että mun käsien iho on nyt paljon kuivempaa, mitä normaalisti. Yleensä ei tarvii käsiä rasvailla, mutta nyt on pakko.Oliskohan raskausoire kun mulla on yhtäkkiä tosi kuivat kädet.Iho oikein kiristää. Tosi harvon kuivuu niin että pitää rasvailla. Ehkä joskus keskellä talvea jos joutuu paljon pesemään käsiä. Mutta nyt on vielä syksy eikä mikään ole sinänsä muuttunut muuta kuin tuo raskaus. On mulla toki aiemminkin iho reagoinut raskauksiin. Aiemmin reagoi tosin vasta raskauksien jälkeen.
Ja eilen illasta myös vatsaa jomotteli menkkamaisesti. Meni onneksi nopsaa ohi.
Siis mulla kuivasi suuta niin julmetusti viikoilla 4 ja 5.Oliskohan raskausoire kun mulla on yhtäkkiä tosi kuivat kädet.Iho oikein kiristää. Tosi harvon kuivuu niin että pitää rasvailla. Ehkä joskus keskellä talvea jos joutuu paljon pesemään käsiä. Mutta nyt on vielä syksy eikä mikään ole sinänsä muuttunut muuta kuin tuo raskaus. On mulla toki aiemminkin iho reagoinut raskauksiin. Aiemmin reagoi tosin vasta raskauksien jälkeen.
Ja eilen illasta myös vatsaa jomotteli menkkamaisesti. Meni onneksi nopsaa ohi.
Mulla kanssa on sellanen metallinen maku suussa. Tai paskan maku, kuten miehelle kuvasin.Liittyiskö nuo siihen että tarvii nestettä nyt paljon enempi ja keho kuivuu?
Mulla on nyt pari päivää maistunut metalli suussa, tätä en muista että olis edellisissä ollut lainkaan.