Täällä tuttu oire jo alkanut: herääminen aikaisin aamulla. Ei vaan saa enää unta. Väsyttää kylläkin ihan järkyttävästi, että siitä ei ole kiinni 
Ennen ekaa plussaa jo alkoi kuvotus, joten luulen että se liittyy enemmänkin progesteronitasoihin ehkä. Esikoisen raskaudessa tätä oli vasta paljon myöhemmin, ja keskeytyneissä ei ollut ollenkaan. Mutta eilen meinasin ekan kerran jo oksentaa, kun avasin rasian missä oli edellispäivänä paistettua kanaa.
Samoin koko ajan olisi nälkä mutta mikään ruoka ei maistu. Vatsa vaan kurnii ja tulee avattua ja suljettua jääkaapin ovea tuloksetta
Ennen ekaa plussaa jo alkoi kuvotus, joten luulen että se liittyy enemmänkin progesteronitasoihin ehkä. Esikoisen raskaudessa tätä oli vasta paljon myöhemmin, ja keskeytyneissä ei ollut ollenkaan. Mutta eilen meinasin ekan kerran jo oksentaa, kun avasin rasian missä oli edellispäivänä paistettua kanaa.
Samoin koko ajan olisi nälkä mutta mikään ruoka ei maistu. Vatsa vaan kurnii ja tulee avattua ja suljettua jääkaapin ovea tuloksetta
myös leposykkeet on noussut 50-->65.
olin eilen töissä 00:30 asti ja keskisyke oli yöllä 66. Ei selvästi kannattais enää yöhön kukkua.
5+4 on viikot, ja hyvin samoja oireita kuin muillakin :D Väsyttää niin etten ees ymmärrä tätä, oon melkoinen yökukkuja mutta nyt silmät luppasee kyllä selkeesti aikaisemmin. Vatsaa jomottelee ja rinnat on arat - lisäksi oon turvoksissa. Toki näistä on toistaiseksi kyllä onnessaan, eka raskaus menossa ja kaikki on osa uutuudenviehätystä :D Katotaan sit, jos ja kun alkaa pahoinvointi..