Kyllä tämä on jännää aikaa. Tänä aamuna herätessä tuntui, ettei mitään oireita ole. Eilen oli rinnat herkät, ei ole enää. Tuntuvat ihan tavallisilta. Onko muillakin selvää vaihtelua päivissä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
no on kyllä nyt tosi paljon aaltoilua täälläkin. Joka toinen päivä raskaana ja joka toinen päivä eiKyllä tämä on jännää aikaa. Tänä aamuna herätessä tuntui, ettei mitään oireita ole. Eilen oli rinnat herkät, ei ole enää. Tuntuvat ihan tavallisilta. Onko muillakin selvää vaihtelua päivissä?
"Kiva" kuulla etten ole ainoa. Vertaistuellisesta näkökulmasta. Tsemppiä sinne!I
no on kyllä nyt tosi paljon aaltoilua täälläkin. Joka toinen päivä raskaana ja joka toinen päivä ei![]()
Täällä myös samoissa mietteissä. Eilen oli rinnat tosi arat ja tänään ei juuri ollenkaan."Kiva" kuulla etten ole ainoa. Vertaistuellisesta näkökulmasta. Tsemppiä sinne!![]()
Mut onneksi ruoan tekeminen on si ens viikolla pois edestä6+0 ja nyt on eka päivä, kun kaikki kunnon ruoka ja ruuan näkeminenkin ällöttää. Tuskailen jo ajatusta siitä, että pitää alkaa kokkaamaan viikon ruuat kohta![]()
Täällä kans ei enää aamusin saa nukuttua!Tänään 5+6 on mahdollisesti tissien arkuutta
Ja tässä oon muutamana päivänä herännyt jo 5-6 aikaa 'ilman' syytä
liityn kans tähän kerhoon. Tänään on oksu ollut kyllä kokoajan kurkun päällä. Tiukkaa teki äsken kummipojan synttäreillä juoda kahvia ja syödä kakkuaHuh mulla on ollut nyt useamman päivän tosi etova olo ihan koko ajan, hetki syömisen jälkeen ehkä pois, mutta sitten taas palaa. Ja ihan järkyttävä väsymys, tuntuu että jaksaa olla hereillä tunnin ja sit painuu silmät väkisin taas kiinni. Noh, nukkuessa ei ainakaan ole huono olo. Mitenköhän tässä pystyy töitä tekemään huomenna![]()
Täysin samaa täälläHuh mulla on ollut nyt useamman päivän tosi etova olo ihan koko ajan, hetki syömisen jälkeen ehkä pois, mutta sitten taas palaa. Ja ihan järkyttävä väsymys, tuntuu että jaksaa olla hereillä tunnin ja sit painuu silmät väkisin taas kiinni. Noh, nukkuessa ei ainakaan ole huono olo. Mitenköhän tässä pystyy töitä tekemään huomenna![]()