Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lilies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tämä on jännää aikaa. Tänä aamuna herätessä tuntui, ettei mitään oireita ole. Eilen oli rinnat herkät, ei ole enää. Tuntuvat ihan tavallisilta. Onko muillakin selvää vaihtelua päivissä?

I
Kyllä tämä on jännää aikaa. Tänä aamuna herätessä tuntui, ettei mitään oireita ole. Eilen oli rinnat herkät, ei ole enää. Tuntuvat ihan tavallisilta. Onko muillakin selvää vaihtelua päivissä?
no on kyllä nyt tosi paljon aaltoilua täälläkin. Joka toinen päivä raskaana ja joka toinen päivä ei🫣

Mulla tuli eilen sellaisia ihme aaltoja. Eka tuli hirveen kylmä horkka ja samalla alko väsyttämään niin et ei meinannu väkisinkään silmät pysyy auki. Jotenkin sellainen hämärä olo tuli päähän. Ainakin kaksi kertaa kävi tollanen. Mitähän ihmettä lie vai normaalia

Täällä pari päivää ollut tosi ällö olo. Eilisen yövuoron jälkeen olo oli kyllä krapula x 5000. 🤮 Flunssakin on kestäny jo kohta toista viikkoa, normaalisti en ole koskaan kipeä tai sitten max. pari päivää.

Mukava lukea teidän oireita ja huomata paljon samaa!

Mulla ensimmäinen oire oli rintojen turvotus, josta puolison kanssa vitsailtiin, että varmaan raskaana ennen ku olin tehny testiä. Siitä rinnat on aristanu enemmän ja enemmän.

Lisäksi liityn teidän muiden vainukoirien joukkoon, ketkä kertoivat superhajuaistista😄 Tietyt hajut tosi voimakkaita esim. tietyt kukat, etikkaiset suolakurkut tai punajuuret kaupassa ja banaanit.

Väsymys on iha mahoton. Päikkärit pitää nukkua lähes päivittäin. Jospa ei kestäis koko raskautta😴

En tiedä onko iskenyt vatsatauti vai onko tämä nyt sit raskauspahoinvointia. Jäätävän paha olo 🤢 oon tosi iloinen tästä olosta. Herättää toiveita, et ehkä pikkutyyppi on tosiaan kasvamassa.

Tänään 5+6 on mahdollisesti tissien arkuutta 😅😅

Ja tässä oon muutamana päivänä herännyt jo 5-6 aikaa 'ilman' syytä

Mulla kanssa öinen valvominen ja aikainen herääminen ovat tulleet kuvioihin, samoin väsymys. Vois nukkua tänään esikoisen kanssa päikkärit 🥱

Muokattu viimeksi:
6+0 ja nyt on eka päivä, kun kaikki kunnon ruoka ja ruuan näkeminenkin ällöttää. Tuskailen jo ajatusta siitä, että pitää alkaa kokkaamaan viikon ruuat kohta 🤢

Mulle tuli puoleksi tunniksi aamulla huono olo, yökin kolme kertaa ja oksennukseen päättyi. Toivon todella, että tää oli vaan kertaluontoinen. Nyt ei ainakaan ole enää mitään oloja.

6+0 ja nyt on eka päivä, kun kaikki kunnon ruoka ja ruuan näkeminenkin ällöttää. Tuskailen jo ajatusta siitä, että pitää alkaa kokkaamaan viikon ruuat kohta 🤢
Mut onneksi ruoan tekeminen on si ens viikolla pois edestä 🤭

Tänään 5+6 on mahdollisesti tissien arkuutta 😅😅

Ja tässä oon muutamana päivänä herännyt jo 5-6 aikaa 'ilman' syytä
Täällä kans ei enää aamusin saa nukuttua!

Lisäksi hampaiden pesussa hammastahnasta tuleva vaahto aiheuttaa yökkäilyä

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Huh mulla on ollut nyt useamman päivän tosi etova olo ihan koko ajan, hetki syömisen jälkeen ehkä pois, mutta sitten taas palaa. Ja ihan järkyttävä väsymys, tuntuu että jaksaa olla hereillä tunnin ja sit painuu silmät väkisin taas kiinni. Noh, nukkuessa ei ainakaan ole huono olo. Mitenköhän tässä pystyy töitä tekemään huomenna 🫠

L
Huh mulla on ollut nyt useamman päivän tosi etova olo ihan koko ajan, hetki syömisen jälkeen ehkä pois, mutta sitten taas palaa. Ja ihan järkyttävä väsymys, tuntuu että jaksaa olla hereillä tunnin ja sit painuu silmät väkisin taas kiinni. Noh, nukkuessa ei ainakaan ole huono olo. Mitenköhän tässä pystyy töitä tekemään huomenna 🫠
liityn kans tähän kerhoon. Tänään on oksu ollut kyllä kokoajan kurkun päällä. Tiukkaa teki äsken kummipojan synttäreillä juoda kahvia ja syödä kakkua 🤮🤮🤮

Mulla vaihtui eilen 6+0 ja oli päivä täynnä ohjelmaa niin tuli syötyä pitkillä väleillä ja illalla kostautui oikein kunnolla, tuli aivan älyttömän paha olo😬 Tänään oon pitäny säännöllisestä ruokailusta kiinni ni ollut onneksi hyvä olo, paitsi äsken ruokaa laittaessa iski pieni ällötys😅

Etovuutta täälläkin liikkeellä. Saattaa yht äkkiä tulla kylmähiki, heikko ja huono olo. Väsymys on kova, fyysisestikin. Varmaan verenpaineet heittää ja raudan puute.

Täysin samaa täällä 😩 ainut vaan etten pääse nukkumaan päiväsaikaan kun muut lapset hoidettavana 😅

Otan kyllä tässä raskaudessa kaiken irti siitä, että on aikaa nukkua päikkäreitä ja levätä, kun odotan esikoista. Kuullu nii paljon tuota, miten myöhemmissä raskauksissa aikaa ei olekaan samalla tavalla, kun pyörittää lapsiarkea 😄 Tsemppiä vaan kovasti kaikiĺle teille superäideille!❤️

Takaisin