Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans väsy ja nälkä koko ajan, etenkin hampurilaiset pyörii mielessä 24/7 ja lisäks voisin syödä pussitolkulla niitä Coopin sour creme & chili sipsejäTäällä järkyttävä väsymys, eikä siihen auta se, että meillä on tollanen kohta 9kk vauvhti vauva täällä ja nää helteetlisäksi tekee mieli aivan kaikkea syödä ja enemmän vielä kaikkee suolasta. Mulla on nyt jo heti alkuun fiilis et meille tulee varmaan nyt poika ja esikoisesta halusin kaikkea makeaa koko ajan
![]()
Mä voin kuvitella, että tuleva isosisarus kaikkine tärkeine vauvojen projekteineen pitää äidin varsin kiireisenäTäällä järkyttävä väsymys, eikä siihen auta se, että meillä on tollanen kohta 9kk vauvhti vauva täällä ja nää helteetlisäksi tekee mieli aivan kaikkea syödä ja enemmän vielä kaikkee suolasta. Mulla on nyt jo heti alkuun fiilis et meille tulee varmaan nyt poika ja esikoisesta halusin kaikkea makeaa koko ajan
@Metsämarjana toi hiiva on niin inhottava, varotuksen sana, että mulla oli esikoisen raskaudessa lähes koko raskauden krooninen hiivatulehduslääkäri ohejisti sillon, et ulkoisella voiteella voi hoitaa, jos on voimakkaita oireita, muuten vaan antaa olla
ei ollut kivaa ja tietty se hiiva ohensi limakalvoja ja sain sen takia muutamat repeämät synnyttäessä, vaikka kätilön mukaan muuten olisin selvinnyt ilman repeämiä
![]()
Mulla oli ekassa raskaudessa vesimeloni ja feta yhdistelmä ihan lemppariTäällä myös väsy ja nälkä! Hauska lukea noita teidän himoruokia! Itsekin olen odotellut tuleeko jotain vastaavaa, mutta ei nyt ainakaan vielä ole ilmennyt. Maanantaina oli kyllä ihan mahoton veto tuoreisiin mansikoihin - oli muuten helteellä ihanan viileitä ja veivät janoakinMutta kun loppuivat, niin oon mä pärjännyt ilmankin. Ovat sen verran tyyriitä, ettei raatsi popsia koko ajan
![]()
Joo sama, jouduin aika taistelun käymää ennen ku joku mukava tk lääkäri sen mulle suostu kirjottaa@Haaveilua96 mä sain kans viime raskaudessa vasta rv 10+ pahoinvointilääkkeen vaikka oisin tarvinnut aikaisemmin. Jouduin syömään sitä suunnilleen puoliväliin asti eli jos nyt joudun aloittamaan aikaisemmin niin tulee varmaan syötyä huomattavasti pidempään.
Tää on ihan syvältä kun sitä lääkettä pihdataan vaikka selkeästi olis tarve. Mulla auttoi isoimmalla mahdollisella annoksella mutta kyllähän tuo väsytti tosi paljon. Mä sain lopulta sen kun kävin Naikkarilla nesteytyksessä.Joo sama, jouduin aika taistelun käymää ennen ku joku mukava tk lääkäri sen mulle suostu kirjottaaen ees ymmärrä mikä ongelma oli, ku Xonveasta oli kyse ja se on nimenomaan raskauspahoinvointiin ja soitin varmaan viikon joka päivä, etten pysty tekee töitä ku oksennan vaa…
Mä muistaakseni itekki söin alkuun sillä isoimmalla annoksella sit lähdon pikkuhiljaa vähentää ja sit ku tuntu et alko taas pahoinvointi palaa ni pysyin siin annostukses ku oli hyvä eli otin vissii aamul yhden ja illal yhdenTää on ihan syvältä kun sitä lääkettä pihdataan vaikka selkeästi olis tarve. Mulla auttoi isoimmalla mahdollisella annoksella mutta kyllähän tuo väsytti tosi paljon. Mä sain lopulta sen kun kävin Naikkarilla nesteytyksessä.