Millaisia oireita raskauteen liittyen sinulla on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mieki heräsin tänään jo 5:30 pirteänä. Jalkavaivan takia jäin sairaslomalle täksi päiväksi. Nukuttiin sit kuopuksen kanssa pikkusta vajaan 2h päikkärit teki kyllä kutaa.Mullakin on alkanu ajoittain olee jotain etäistä pahoinvointia. Ei voimakasta, mut huomaa sellasen uuden lievän tunteen. Ja heräilly oon nyt jo tovin pirteenä ku peipponen pari tuntia ennen normaalia herätystä. Joskus onnistunu nukahtaa uudestaan, mut yleensä oon sit luovuttanu jonkun ajan jälkeen. Ja yöllisiä nivelkipuja on tullu! Oon heräilly siihen että kyynärniveleen sattuu ku se on liian suorana tai liian koukussa. Sain vinkin että vartalotyyny kannattaa hankkia mieluummin ennemmin ku myöhemmin, kun kohta laajenee vaivat ilmeisesti lantioon kans, joten tänään lidlistä lähti matkaan 15€ vartalotyyny
Onpas inhottava ollut! Eiköhän tuo hyvin ole, kun ei vuotoja. Kaiken maailman kipujahan sitä voi olla.Tsemppiä @Dumbo ankeeta kun oireet voi stressata samoin ku niiden poissaolo!
Mulla oli eilen joku ihmeen kipukohtaus... Eka iski tosi pahat menkkakivut ja ajattelin että tässä tää ny oli. Sit meni vatsa ihan sekasin, ja pöntöllä ollessa kauhee kylmä hiki ja tuntu että pyörryn ihan just. Sain sieltä sit siirryttyä olkkarin lattialle miehen viereen makaamaan ja siinä olo sit helpotti ja kivut meni pois. Vaikka olin ihan varma että se oli nyt taas keskenmeno, niin mitään vuotoa ei oo ollu, ja tänään muut oireet jatkuu samanlaisina, että kai tässä ehkä vielä raskaana ollaan sit...?
Hui! Varmasti säikäytti! Hyvä merkki ettei ole vuotoa!Tsemppiä @Dumbo ankeeta kun oireet voi stressata samoin ku niiden poissaolo!
Mulla oli eilen joku ihmeen kipukohtaus... Eka iski tosi pahat menkkakivut ja ajattelin että tässä tää ny oli. Sit meni vatsa ihan sekasin, ja pöntöllä ollessa kauhee kylmä hiki ja tuntu että pyörryn ihan just. Sain sieltä sit siirryttyä olkkarin lattialle miehen viereen makaamaan ja siinä olo sit helpotti ja kivut meni pois. Vaikka olin ihan varma että se oli nyt taas keskenmeno, niin mitään vuotoa ei oo ollu, ja tänään muut oireet jatkuu samanlaisina, että kai tässä ehkä vielä raskaana ollaan sit...?