Täällä ensikertalainen, 5+0. Monta vuotta odotettu ja vihdoin tuli tällä viikolla plussa.
Paitsi että oon ihan jostain onnenkauhusta kankeana, niin menkkamaiset kivut ja kuvotus on reilun viikon verran nyt kiusannut. Pari viime päivää on myös inhottavasti vihlaissut oikealta puolelta alavatsasta, ja sen jälkeen jäänyt vähän sellainen outo jomotus päälle sinne.
Tänään oon vaan huutoitkenyt ja äksyillyt kun stressaa niin paljon odottaa maanantaihin, että pääsee soittamaan neuvolaan. Toivon todella, että johtuu vaan jostain suolistovaivoista
Paitsi että oon ihan jostain onnenkauhusta kankeana, niin menkkamaiset kivut ja kuvotus on reilun viikon verran nyt kiusannut. Pari viime päivää on myös inhottavasti vihlaissut oikealta puolelta alavatsasta, ja sen jälkeen jäänyt vähän sellainen outo jomotus päälle sinne.
Tänään oon vaan huutoitkenyt ja äksyillyt kun stressaa niin paljon odottaa maanantaihin, että pääsee soittamaan neuvolaan. Toivon todella, että johtuu vaan jostain suolistovaivoista
ainut oire on puuttuvat menkat 5+5. Tuntuu, et tää raksaus on kestänyt jo ikuisuuden. Lähettäkkää mulle oksennusta
enää 1,5vk, että saa tiedon, onko siellä ketään...
Vatsakin turvoksissa, vaikkei painoa ole tullutkaan juuri lisää niin senttejä on tullut ihan hurjasti. Hajuaisti on herkkä, itken helpommin ja loukkaannun miehelle helpommin. Kovia alavatsakipuja oli alkuun, ne ovat onneksi jo helpottaneet. Silmätkin tuntuu aroilta, piilareita ei pysty pitämään niin paljon kuin aiemmin. Ehkä lopetan tän listauksen tähän ja totean, että raskausoirebingossa on jo aikamoinen värisuora.
Rv 7+3.